Emner: AORG606 Teknologiledelse - Høst 2014




Studiepoeng

15.0

Studienivå (studiesyklus)

Vidareutdanning

Undervisningsspråk

Norsk

Undervisningssemester

Haust/vår

Mål og innhald

Studiet i teknologileiing skal gi grunnleggjande og generell innføring i organisasjon og leiing av verksemder prega av teknologi og som er konkurranseutsette og kundeorienterte.

 

Opplegget skal trene studentane i å tenke analytisk omkring eigen arbeidspraksis med utgangspunkt i moderne organisasjonsteori og utvikle evne til å sjå og føreslå konkrete forbetringstiltak på felt der dette er aktuelt. Utveksling og diskusjon av erfaringsmateriale er ein viktig del av læringsprosessen. Gjennom dette arbeidet ønskjer ein og å fremme studentanes generelle evne til å tematisere og kommunisere om slike erfaringar.

Læringsutbyte

Etter å ha fullført emnet skal studenten kunne:

- gjere greie for kor viktig, organisasjon, organisering og leiing er på alle nivå og samanhengar i norske produksjonsverksemder.

- forklare sentrale tema som: organisasjonsformer, leiing, vedtaksprosessar, endring, tilpassing, innovasjon, kommunikasjon, læring og strategitenkning.

- anvende viktige analyseverktøy (til dømes SWOT analyse) på eigen organisasjon og arbeidsplass og på dette grunnlag kunne foreslå konkrete forbetringstiltak på aktuelle område.

- Forklare dei allmenne kulturelle, organisatoriske, politiske og samfunnsmessige rammene for organisasjon og leiing og drøfte relevansen av dette (både som moglegheit og utfordringar) sett opp mot si eiga verksemd.

 

 

 

Krav til forkunnskapar

Medlemmer av FTL med formell studiekompetanse eller såkalla realkompetanse.

 

Studentane tas opp på bakgrunn av forkunnskapar og erfaringar i arbeidslivet som vurderast som naudsynte og relevante for å nyttiggjøre seg studietilbodet. Ansvarlege for opptaket er IAO. Det tildeles avgrensa studierett. Dette inneber at retten til å studere ved universitetet er kopla opp mot dette studietilbodet.

Krav til studierett

Lukka (Emnet er for studentar som følg etter- og vidareutdanningstilbodet til Forbundet for leiing og teknikk)

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Studiet er basert på standardisert læringsmateriale med tillegg av norsk tilpassa studiemateriale og gjennomførast hovudsakeleg som et fjernundervisningsopplegg via en elektronisk læringsplattform med innsending av oppgåveløysningar og deltaking i diskusjonsgrupper som krav. I tillegg vil det bli tre samlingar på tre dagar med erfaringsutveksling, kommunikasjonstrening gjennomgang av fagstoff. Studiet går som deltidsstudium over eit semester.

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Etter kvar samling får studentane utlevert ei obligatorisk skriftlig oppgåve. Dei har omlag 14 dagar på å svara på denne. Alle oppgåver må være ¿bestått¿ før studenten får gå opp til eksamen.

Vurderingsformer

4 timars skuleeksamen ved Universitetet i Bergen.

Karakterskala

A-F

Vurderingssemester

Haust/vår

Litteraturliste

I tillegg til lærebøker anvendes opplæringsplattformen Addisco Learning

Emneevaluering

Studentene evaluerer hver samling. Etter gjennomføringen samles alle evalueringene i en rapport som sendes til foreleserne og oppdragsgiver.

Kontaktinformasjon

Fagkoordinator Ulrikke Schill : Ulrikke.Schill@aorg.uib.no

Institutt

Institutt for administrasjon og organisasjonsvitskap