Emnet har som mål å gi grunnopplæring i moderne standardarabisk. I tillegg gir emnet oversyn over tidlig arabisk litteraturhistorie.
Studentane vidareutviklar uttale og lese- og skriveferdigheiter. Dei lærer grunntrekka i moderne arabisk grammatikk, og vidareutviklar evner å kommunisere på arabisk om dagligdagse tema. Studentane begynner å utvikle strategiar for å kjenne lingvistiske mønster, utrykk og setningar.
Emnet byggjer på ARA100, og er ein obligatorisk del av spesialiseringa i arabisk.
Emnet ARA111 skal formidle forståing for arabisk morfologi, syntaks, tidlig arabisk litteraturhistorie og arabisk kultur og samfunn.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
- Studenten har eit ordforråd på ca. 800 ord.
- Studenten har utvida kunnskap om arabisk grammatikk.
- Studenten har grunnleggjande innsikt i arabisk litteraturhistorie.
Ferdigheiter
- Studenten kan lese og omsetje nivåtilpassa arabiske tekstar.
- Studenten kan omsetje enkle nivåtilpassa tekstar frå norsk til arabisk.
- Studenten kan kommunisere om enkle og nære tema i tilpassa situasjonar på moderne standard arabisk (MSA).
- Studentane kan trekke ut informasjon frå ukjente tekstar og munnleg kommunikasjon i tema som er relatert til dagligliv, studie, reise, etc.
Generell kompetanse
- Studenten har grunnleggjande innsikt i grammatiske strukturar på begynnarnivå.
- Studenten har kjennskap til daglegliv, skikkar, sedvanar og andre kulturrelaterte tema.
- Studenten har kjennskap til tidlig utvikling av arabisk litteratur.
Det blir normalt gitt tre dobbeltimar førelesning i veka i tolv veker.
Til saman vil talet på kontakttimar bli om lag 72. Fire av timane er førelesningar i arabisk litteraturhistorie.
Undervisinga blir gitt i form av førelesingar, gruppeundervising og munnlege og skiftlege øvingar knytt til læreboka og digitale kjelder.Det blir forventa at studentane bruker ca. 2-4 timar per dag på sjølvstudium.
Om det melder seg færre enn fem studentar til eit emne, kan undervisningstilbodet bli tilpassa studenttalet. Studentane vil i så fall bli informerte om det alternative undervisningsopplegget ved semesterstart og før semesterregistreringsfristen 1. februar/1. september.
Det blir kravd at studentane deltek på minimum 27 av 36 førelesingar/øvingar for å få gå opp til vurdering i emnet.
Studentane skal levere 2 øvingsoppgåver knytt til leksjonane i læreboka. Studentane skal også gjennomføre ei lytteprøve og ei munnleg prøve. Alle obligatoriske arbeidskrav må vere bestått i same semester.
Godkjenninga av obligatoriske arbeidskrav er gyldig i undervisningssemesteret og det påfølgjande semesteret.
Ingen hjelpemiddel er tillatne ved eksamen.
Studierettleiar: studierettleiar@if.uib.no
Eksamensadministrasjon: eksamen@if.uib.no