Haust.
Frist for å melde seg til undervising i emnet er torsdag i veke 33 for haustsemesteret. Du får svar på om du har fått plass på emnet på
Tidspunkt for første forelesing/orienteringsmøtet finn du i timeplanen på nettsida til emnet eller på
Emnet tek sikte på å gje studentane den kunnskapen som trengs for å planleggje ein grunnleggjande vitskapleg studie, utføre relevante statistiske analysar, tolke resultat og rapportere desse i skriftlege og munnlege format. Emnet er ein introduksjon til formulering av hypotesar, utforming av forskingsprosjekt og vitskapleg skriving. Studentane vil få erfaring med vitskapleg rapportering ved å halde oversikt over metodar og resultat basert på eigne datasett for feltprosjekt.
Emnet inneheld to modular:
Forelesingane vil dekke formelle sjangerkrav, inkludert tekststruktur, språk, tabellar og figurar, siteringar, etc., samt praktiske tips. Studentane vil også få praktisk erfaring gjennom å vurdere skriftleg handverk i publiserte artikler, og gjennom å presentere sine funn munnleg i ulike format. Etiske utfordringar i forskninga og rollen som forskar vil bli behandla i gruppediskusjonar.
Modul 1:
I denne modulen skal studentane få førstehands praktisk erfaring med alle fasar av eit forskingsprosjekt, frå planleggjing og innsamling/prøvetaking gjennom feltarbeid, dataanalyse, statistikk, rapportskriving og kommunikasjon med relevante målgrupper gjennom rapportar og presentasjonar.
Etter å ha gjennomført denne modulen skal studentane kunne planleggje og gjennomføre alle fasar av sitt eige forskningsprosjekt på masterprogrammet.
Modul 2:
I denne modulen vil studentane bli introduserte for dei grunnleggjande stega for å skrive vitskaplege avhandlingar og artiklar, og for å halde munnlege presentasjonar av forskingsresultat. Forelesingane vil dekke formelle sjangerkrav, inkludert tekststruktur, språk, tabeller og figurar, sitering, etc., samt praktiske tips. Studentene vil også få praktisk erfaring gjennom å evaluere tekst i publiserte artikler, og gjennom å presentere sine funn munnleg. Etiske utfordringar med å drive med forsking og det å vere forsker vil bli behandla i gruppediskusjonar.
Etter å ha gjennomført denne modulen skal studentane kunne skrive om eigne forskingsprosjekt i ei avhandling eller i eit artikkelformat, og dei skal kunne presentere sine forskingsresultat effektivt i ein munnleg presentasjon.