Fagdidaktikk i engelsk inngår som ein del av universitetet si engelsklærarutdanning. Sentralt i studiet er spørsmål knytte til kompetanseutvikling i engelsk hjå elevane og til utvikling av fagdidaktisk refleksjon og handling.
Eit grunnleggjande spørsmål er korleis engelskfagleg kunnskap kan verte utvikla og relatert til det å vere engelsklærar. Særs viktig er det å utvikle forståing for korleis eiga språkkompetanse, innsikt i språket og innsikt i eigne læringsprosessar kan vere bidrag i arbeide med å tilretteleggje for språklæring hjå elevane.
Studiet er organisert slik at ein har noka undervisning på tvers av språkfaga for å streke under ein sams kunnskapsteoretisk samanheng for alle språk- og kulturfaga og med tanke på sams dannings-målsetjingar for språkfaga i skolen.
Studiet er sett saman av fire målområde som inngår i båe modulane:
- Faget sitt potensial og utvikling
- Teoriar om kommunikasjon, kultur og sjanger
- Planlegging av undervisning og tilrettelegging for læring
- Rettleiing og vurdering
Gjennom studiet skal studentane utvikle innsikt i engelskfaget sitt kultur- og danningspotensial og kunne gjere greie for faget si utforming og samfunnsmessige grunngjeving i skolen. Dei skal setje seg inn i teoriar om språklæring og kunne bruke desse i arbeidet med læring i engelsk. Dei skal vere i stand til å undersøke elevane si engelskæring og vilkår for engelsklæring i skolen.
Studentane skal:
- 24 timar førelesingar
- om lag 4 timar fellesførelesingar i språkdidaktikk
- Minst 3 timar undervisningsverkstad
- Rettleiing
For å kunne gå opp til eksamen i DIDAENG 1 må studentane ha gjennomført 3 obligatoriske aktiviteter innan fastsette tidsfristar.
Dei obligatoriske oppgåvene består av:
framlegging av undervisningsopplegg på undervisningsverkstad, utkast til ein mappetekst i Kark, tilbakemelding på tekstutkastet til ein medstudent.