Emner: DIDAMEVI1 Mediefagsdidaktikk 1 - Vår 2018
Undervisningsspråk
Norsk
Undervisningssemester
Haust
Mål og innhald
Undervisninga er knytt til studentanes praksis enten i Medie- og informasjonskunnskap eller i Media og kommunikasjon i den vidaregåande skulen.
Overordna læringsmål for emnet er at studentane kritisk skal diskutere egen praksis i lys av mediedidaktisk litteratur.
Mediefagsdidaktikk 1 vil gje introduksjonar til mediefagets plass og grunngjeving i skolen, læreplanane i Kunnskapsløftet, og grunnleggande didaktiske utfordringar knytt til metodikk, vurdering og danning. Førstesemesteremnet vil ha et spesielt fokus på utferdingar knytt til mediefagets samfunnsvitskapelige deler.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten
- har kunnskap om sentrale mediedidaktiske emne og problemstillingar, særlig i forhold til fagets samfunnsvitskapelige deler.
Ferdigheiter
Studenten
- kan diskutere sentrale utfordringar i praksisfeltet i lys av mediedidaktisk teori, og reflektere kritisk over fagets grunngjeving og målsettingar i skulen.
- kan utarbeide skisser til sjølvstendige undervisningsopplegg, og grunngje emne- og metodeval ut frå både generelle og konkrete læringsmål.
- kan forklare og eksemplifisere korleis medieundervisning kan bidra til å realisere læreplanenes målsettingar om danning og demokratisk deltaking.
- kan gje ein kritisk vurdering av læreplanenes målsettingar og faglige prioriteringar, og gjøre greie for sentrale utfordringar i arbeidet med å realisere relevante kompetansemål i mediefaget.
Krav til forkunnskapar
Godkjend 60 studiepoeng fordjuping frå medievitskap eller tilsvarande. Innføringsemne inngår ikkje i godkjent fordjuping.
Krav til studierett
Emnet er forbeholdt studenter på Praktisk-pedagogisk utdanning
Arbeids- og undervisningsformer
Undervisninga er organisert som førelesningar og seminar (16-20 timer).
Undervisninga er knytt opp mot studentanes praksisperiode.
Kvar student har tilbod om 1 time individuell rettleiing på emneoppgåva.
Studentane vel sjølv relevant litteratur for det obligatoriske arbeidet og for emneoppgåva, i samråd med faglærer, og med utgangspunkt i emnets anbefalte litteratur.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Studentane skal levere inn en skisse til et undervisningsopplegg (omtrent 800 ord), og presentere og vurdere opplegget på et av seminara. Se egne retningslinjer.
Vurderingsformer
Rettleia semesteroppgåve med omfang ca. 3000 ord. Oppgåva skal diskutere utfordringar frå praksisfeltet eller studentens egen praksis, i lys av mediedidaktisk litteratur.
Karakterskala
A-F
Vurderingssemester
Haust
Emneevaluering
Jamleg
Kontaktinformasjon
post@infomedia.uib.no