Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten
¿ kan gjere greie for og drøfte sentrale perspektiv i religionsvitskapleg fagdidaktikk
¿ har kunnskap om læreplanane i religions- og livssynsfaga, og kunne analysere dei kritisk
¿ kan forklare utfordringar med religionsfagas plass i skolen
Ferdigheiter
Studenten
¿ kan planleggje og gjennomføre undervisningsopplegg i religions- og livssynsfaget på vidaregåande trinn
¿ kan bruke fagdidaktisk teori til å vurdere og reflektere kritisk rundt eigen og andre si undervisning
¿ kan fagleg grunngje val av ulike læringsaktivitetar og arbeidsmåtar tilpassa elevar på vidaregåande trinn
Generell kompetanse
Studenten
¿ kan konkretisere målsetjingane i religions- og livssynsfaget på vidaregåande trinn med utgangspunkt i fagleg kunnskap
¿ kan utvikle eigen fagdidaktisk kompetanse
¿ kan nytte fag- og fagdidaktisk kunnskap til å kritisk reflektere over profesjonsetiske og utdanningspolitiske spørsmål
¿ Obligatorisk frammøte på minst 80 prosent av forelesings- og seminarundervisninga. Frammøte på forelesingane og seminara dannar grunnlaget for fagdidaktiske drøftingar av utdanningsløp, læreplanen og religionsdidaktiske problemstillingar. Dette skal leie fram til fagleg, didaktisk, yrkesetisk og sosial kompetanse, som igjen skal føre til naudsynt kompetanse for endring og utvikling.
¿ Munnlegg presentasjon av gruppearbeid
I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer:
Semesteroppgåve, om lag 3000 ord, litteraturliste og vedlegg ikkje medrekna. Oppmelding til eksamen skjer samstundes med registreringa i byrjinga av semestret.
Litteraturlista vil vere klar innan 01.06. for haustsemesteret og 01.12. for vårsemesteret.
Pensum er på opptil 500 sider.