Overordna mål:
Studenten skal ha inngåande kunnskap om og forståing for dei krav som vert stilt til eigenskapar ved målemetodar og evalueringsformer som vert brukt ved funksjonsvurdering. Ein skal ha erfaring med bruk av kvantitative og kvalitative vurderingsformer, og kunne reflektere over bruk av desse som fysioterapeut i klinisk arbeid og i forsking.
Innhald:
Sentrale måleteoretiske emne vert presentert, og ulike målemetodar med diskriminerande, predikerande og evaluerande eigenskapar vert presentert og problematisert. Studentane får sjølv erfaring i systematisk måling og observasjon av funksjon. Undervisinga vert vinkla mot funksjonsområde med relevans for fysioterapeutar.
Studenten skal kunne gjere greie for
Studenten skal kunne bruke kunnskapen
Studenten skal kunne kommunisere ei forståing av styrke og veikskap ved kvalitative og kvantitative vurderingsformer og korleis dei kan supplere kvarandre ved funksjonsvurdering.
Sjølvstudiar, forelesingar, seminar, øvingar i statistikk, eigen presentasjon av oppgåve, datainnsamling, oppgåveskriving, tre undervisningssamlingar á 2 dagar.
For å få godkjent emnet må alle arbeida vere gjennomført.
Dette inneber deltaking på seminar og arbeidskrav knytt til oppgåve 1, 2 og 3.
Mappeevaluering basert på innlevert arbeid
Ekstern og intern sensor
Det vert oppgitt litteratur i emnet som skal danne utgangspunkt for læringsaktivitetane til studentane
Sjå pensumliste på Mitt UiB
Institutt for global helse og samfunnsmedisin.
studie@igs.uib.no
Tel: 55586100
Emneansvarlig:
Ingvill Fjell Naterstad, IGS http://www.uib.no/personer/ingvill.naterstad
Aarid Liland Olsen, IGS http://www.uib.no/personer/aarid.olsen