Mål
Emnet har som mål å gi teoretiske og empiriske føresetnader for å gjennomføre regionale analysar av utviklings- og omstillingsprosessar.
Innhald
Emnet tar opp tema om regional utvikling med særlig vekt på norske tilhøve. Eksempel på tema er teoriar om region og regional utvikling, befolkning og busetnad, stadsidentitet, flytting og pendling, planlegging og samspelet mellom næring, lokalsamfunn og region. Den geografiske konteksten til emnet omfattar lokalsamfunn, by og region. Gjennom feltkursoppgåva skal studenten kunne demonstrere bruken av relevant teori og metode på eit empirisk materiale. Feltkurset er organisert i form av obligatoriske aktivitetar med forelesingar, rettleiing, feltførebuingar og skriving av feltrapport.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten
Ferdigheiter
Studenten
Generell kompetanse
Studenten
1-2 forelesingar á 2 timer pr. veke.
Totalt 12 - 14 forelesingar.
1 halvdagsseminar
1 seminar á 2 timer pr. veke.
Totalt 4-6 seminar (teoridelen)
Gruppearbeid med rettleiing, presentasjon og feltstudie (feltdelen)
Feltkurs 2-3 dagar
Deltaking i feltførebuande undervisning og øvingar. Deltaking på feltkurs.
Obligatoriske arbeidskrav er kun gyldig i same semester.
Studentane vel litteratur til oppgåva (utanom pensum) i omfang 150-200 sider i samråd med faglærar.
Feltrapport (50%) og skriftleg eksamen 5 timer (50%).
Begge delar må være bestått for å få karakter i emnet.
GEO122 (15 ECTS) gir 10 sp poengreduksjon.
GEOG122 gir 10 sp poengreduksjon.
GEO123 gir 10 sp i poengreduksjon
GEO151 gir 5 sp i poengreduksjon
Institutt for geografi
Studieveileder@geog.uib.no