Emner: GEO309 Semesteroppgave - Vår 2014
Studiepoeng
10.0Undervisningsspråk
Engelsk og norsk
Undervisningssemester
Vår og haust
Mål og innhald
Kurset gir studenten ei innføring i teoriar, metodar og forskningsdesign som skal nyttast i eiga masteroppgåve. I samarbeid med rettleiar skal studenten sette seg inn i relevante teoriar, metodar og forskingsmessige framgangsmåtar (forskingsdesign) tilpassa egia masteroppgåve i geografi.
Læringsutbyte
Etter å ha fullført emnet skal studenten kunne:
- gjere greie for relevante observasjonar og teori innan feltet for masteroppgåva.
- utvikle ei metodisk ramme for å analysere problemstillinga.
Krav til forkunnskapar
Tatt opp på master i geografi eller andre masterprogram Institutt for geografi deltar i.
Tilrådde forkunnskapar
GEO310 og GEO308
Krav til studierett
Reservert studentar ved Master i geografi, Master's in Resources and Human Adaptations og Master i region og regionalisering
Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning
Rettleiing, sjølvstendig skriving, presentasjon i plenum
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Utkast til semesteroppgåva skal presenterast i plenum med rettleiar og opponent. Dette er milepæl nr. 2 i masterprogram i geografi og Master's in Development Geography.
Vurderingsformer
Godkjent/ikkje godkjent semesteroppgåve (ca. 5-6000 ord). Munnleg til endeleg mastereksamen (GEO350).
Karakterskala
Bestått/ikkje bestått
Fagleg overlapp
GEO303 (10 poeng)
Emneevaluering
Institutt for geografi evaluerer ein tredjedel av kursporteføljen kvart semester. GEO309 vil difor bli evaluert minimum kvar tredje gong kurset vert undervist.
Kontaktinformasjon
Institutt for geografi
Studieveileder@geog.uib.no