Emner: GEO309 Semesteroppgave - Vår 2018




Undervisningsspråk

Engelsk og norsk

Undervisningssemester

Vår og haust

Mål og innhald

Målet er at studenten i samarbeid med rettleiar skal sette seg inn i relevante teoriar, metodar og forskingsmessige framgangsmåtar (forskingsdesign) tilpassa eiga masteroppgåve i geografi. Semesteroppgåva skal inneholde forskningsdesignet for masteroppgåva og plan for eige feltarbeid. Semesteroppgåva er ei fordjuping og metodisk vidareføring av prosjektskildringa (GEO310), og byggjer på læring frå andre teoretiske og metodiske kurs i mastergraden.

Læringsutbyte

Etter å ha fullført emnet skal studenten kunne:

Krav til forkunnskapar

Tatt opp på master i geografi eller andre masterprogram Institutt for geografi deltar i.

Tilrådde forkunnskapar

GEO310 og GEO308

Krav til studierett

Reservert studentar ved Masterprogram i geografi og Master¿s Programme in Dvelopment Geography.

Arbeids- og undervisningsformer

Rettleiing, sjølvstendig skriving, presentasjon i plenum

 

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Utkast til semesteroppgåva skal presenterast i plenum med rettleiar og opponent. Dette er milepæl nr. 2 i masterprogram i geografi og Master's in Development Geography.

Vurderingsformer

Seminarpresentasjon og semesteroppgåve (ca 5-6000 ord).

Karakterskala

Bestått/ikkje bestått

Fagleg overlapp

GEO303 (10 poeng)

Vurderingssemester

Vår og haust (siste gong hausten 2018)

Emneevaluering

Institutt for geografi evaluerer ein tredjedel av kursporteføljen kvart semester. GEO309 vil difor bli evaluert minimum kvar tredje gong kurset vert undervist.

Kontaktinformasjon

Institutt for geografi

Studieveileder@geog.uib.no