Emner: GEO350 Masteroppgave i geografi - Høst 2014




Studiepoeng

60.0

Studienivå (studiesyklus)

Master

Undervisningsspråk

Valfritt, norsk, skandinavisk eller engelsk

Undervisningssemester

Haust og vår

Undervisningsstad

Universitetet i Bergen og individuelt feltområde for datainnsamling

Mål og innhald

Utvikle metodiske og analytiske ferdigheiter og evner til å utforme, drøfte og analysere geografiske problemstillingar. Det vert lagt vekt på å utvikle sjølvstendige arbeidsmetodar og munnleg og skriftleg framstillingsevne. Studenten skal med rettleiing gjennomføre eit praktisk/teoretisk forskingsprosjekt som etter 2 år skal resultere i ei masteroppgåve.

I oppgåva skal studenten vise at ho/han er i stand til å nytte geografiske metodar til å gjere ei omfattande analyse av eit relevant problem.

I samråd med rettleiar skal studenten utforme ei problemstilling og setje seg inn i relevante teoriar og tidlegare arbeid med relevans for temaet og/eller forskingsområdet. Studenten skal vidare gjennomføre eit sjølvstendig arbeid av praktisk og/eller teoretisk art knytt opp mot problemstilling. Normalt er arbeidet basert på feltarbeid. Etter praktisk/teoretisk omarbeiding skal dette resultere i ei masteroppgåve. Oppgåva skal ha eit omfang på mellom 80-100 sider.

Framstillinga skal gjere greie for problemstilling, teori, metode og resultat. Studenten skal på ein oversiktleg måte gjere greie for dei tematiske, metodiske og teoretiske føresetnadene som arbeidet byggjer på. Også det empiriske materialet som vert analysert skal framstillast på ein oversiktleg måte. I vurderinga av avhandlinga legg ein vekt på korleis studenten meistrar relevant teori, metode og evne til å analysere.

Læringsutbyte

Etter å ha fullført emnet skal studentane kunne:

Krav til forkunnskapar

Tatt opp på masterprogrammet i geografi, Master's in Resources and Human Adaptations eller Master i regionar og regionalisering ved Universitetet i Bergen. Bestått kursdel på 60 studiepoeng inklusiv prosjektskildring, vitskapsteori, semesteroppgåve, særemne og milepælar.

Tilrådde forkunnskapar

Godkjent bachelor i geografi eller tilsvarande.

Krav til studierett

Reservert studentar tatt opp ved Master i geografi, Master's in Resources and Human Adaptations og Master i regionar og regionalisering.

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Rettleiing basert på individuelle møter med rettleiar innanfor ei ramme på 21 timer, det vil seie omlag 5 timer pr. semester frå og med 1. semester til og med 4. semester. Deltidsstudentar har normalt krav på rettleiing i same omfang som heiltidsstudenten fordelt på dei semester ein har krav på rettleiing. Kvar e-postrettleiing tel som ein rettleiingstime. Rettleiing i felt tel også som rettleiingstimar.

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Milepæl 1, 2 og 3 må vere gjennomført før oppgåva kan leverast.

Milepæl 1 utgjer seminardelen av GEO310 (prosjektskildringa), milepæl 2 er seminardelen av GEO309 (semesteroppgåve). Milepæl 3 skjer etter avslutta feltarbeid, helst i september (februar for studentar som har byrja i vårsemesteret).

Milepæl-seminara går føre seg gruppevis for studentar med liknande tema og deira rettleiarar. Målet er å trene munnleg presentasjon av status for prosjektet og få tilbakemelding frå rettleiarar og studentar. Rettleiarar så vel som studentar fungerer som opponentar på presentasjonane.

Vurderingsformer

Avsluttande mastereksamen omfattar to delar:

  1. ei innlevert masteroppgåve
  2. ein justerande munnleg eksamen i to delar

 

Studenten kan levere masteroppgåva til to fastsette datoar i året 15.mai og 15.november.

Karakterskala

Karakterskala A-F

Vurderingssemester

Haust og vår

Emneevaluering

Institutt for geografi evaluerer ein tredjedel av kursporteføljen kvart semester. GEO350 vil difor bli evaluert minimum kvar tredje gong kurset undervisast i.

Kontaktinformasjon

Institutt for geografi

Studieveileder@geog.uib.no