Emner: HEFR331 Helsefremmende arbeid: Innføring i sentrale begrep og teorier - Vår 2018




Studiepoeng, omfang

20 studiepoeng.

Studienivå (studiesyklus)

Master.

Fulltid/deltid

Fulltid.

Undervisningsspråk

Norsk/engelsk

Mål og innhald

Mål:

Emnet HEFR 331 tek sikte på å kvalifisere studentane til å drive forsking, undervisning og tiltak innan sentrale emne knytt til helsefremjande arbeid og helsepsykologi. I arbeidet blir det sett fokus på individuelle og strukturelle tilhøve som har relevans for helseåtferd, helseoppleving og livstilfredsheit. Det blir lagt vekt på å skolere studentane i grunnlagsteori, teoretisk grunngjeving for tiltak, og kritisk analyse av teoriutviklinga på feltet. Studentane er venta å vise fagleg forståing for og innsikt i aktuelle kunnskapsområde gjennom å arbeide med relevante problemstillingar både individuelt og i basisgrupper.

 

Innhald:

Emnet er sett saman av fem hovudtema; 1) helsefremjande arbeid, 2) helsepsykologi, 3) perspektiv på folkehelse, 4) offentleg helsepolitikk, 5) informasjonskompetanse.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:

  

Kunnskap

Studenten

Ferdigheiter

 

Studenten

 

 

Generell kompetanse

 

Studenten

Krav til forkunnskapar

Ingen.

Krav til studierett

Emnet er ope for alle med studierett på masternivå.

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Studiet vekslar mellom ulike undervisnings- og arbeidsformer. Det blir lagt vekt på å stimulere studentane si evne til problemløysing, sjølvstende, evne til å finne og bruke relevante kjelder, refleksjon og kritisk tenking og evne til å presentere kunnskap. Gruppebaserte læringsprosessar blir nytta for å fremje studentane si evne til å samarbeide og løyse oppgåver i team.

Undervisingsmetodane inkluderer førelesingar, problembasert gruppearbeid, munnlege og skriftlege presentasjonar, samt sjølvstudium. Lærarane gir tilbakemelding til studentane på Essay 1 og Annotering 1 og 2. Studentane kan deretter revidera desse og leggja dei inn i vurderingsmappa.

Emnet går over 11 veker og inkluderer 18 to-timars førelesingar, fire veker med PBL og to veker gruppearbeid.

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Deltaking i basisgrupper for problembasert læring og presentasjon av gruppearbeid. Alle obligatoriske aktivitetar må vere gjennomførte og godkjente før vurderingsmappa kan sensurerast.

Vurderingsformer

Følgjande arbeid inngår i vurderingsmappa:

Tema 1 «Helsefremjande arbeid»:

Essay på 1000 ord (+/- 10%) over ei problemstilling frå tema 1.

Tema 2 «Helsepsykologi»

Essay på 1000 ord (+/- 10 %) over ei problemstilling frå tema 2.

Tema 3 «Perspektiv på folkehelse»:

Fire annoteringar på 250 ord kvar frå fire artiklar som studenten vel sjølv.

Tema 4 «Offentlig helsepolitikk»:

Essay på 1000 ord (+/- 10%) over ei problemstilling frå tema 3.

Det blir gjeve éin samla karakter på mappa.

Karakterskala

Ved sensur av mappe blir det brukt karakterskalaen A-F.

Litteraturliste

Litteraturlista vil vere klar innan 1. juni for haustsemestere. Lista inneheld både norsk- og engelskspråkleg litteratur.

Emneevaluering

Studentane skal evaluere undervisninga i tråd med UiB sitt kvalitetssikringssystem.

Programansvarleg

HEMIL-senteret

Emneansvarleg

HEMIL-senteret.

Administrativt ansvarleg

Det psykologiske fakultet v/HEMIL-senteret har det administrative ansvaret for emnet og studieprogrammet.

Kontaktinformasjon

Studierettleiar kan kontaktast her:

Studieveileder@psyfa.uib.no

Tlf. 55 58 27 10