Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar:
Studenten skal:
- kjenne til læraren sin ulike rollar og ansvarsoppgåver
- ha forståing for korleis ulike situasjonar og rammevilkår påverkar utøvinga av lærarrolla
- ha innsikt i korleis ulike praktiske situasjonar påverkar observasjonspraksis
Ferdigheter:
Studenten kan:
-kommunisere med elevar og lærarkollegaer
-reflektere over kompleksiteten i lærarrolla
-anvende observasjon som metode i ulike settingar i skulen
-føre observasjonsnotat og logg til bruk i eige utviklingsarbeid
Generell kompetanse:
Studenten skal:
- møte elevar og framtidige kollegaer med ein open og interessert haldning
- reflektere over skulefaglege utfordringar i lys av praktiske eksempel
Form: praksis
HF-studentar: 12 dagar - totalt 72 timar
MN-studentar: 7 dagar - totalt 42 timar
Dette inkluderer en dags for ¿og etterarbeid for begge gruppene. For HF-studentane inkluderer det i tillegg to forberedte temaseminar arrangert av praksisfeltet.
Obligatorisk oppmøte i praksis. Obligatorisk å delta på for- og etterarbeid i samband med praksis.
Aktiv deltaking i heile praksisperioden, gjennom direkte kommunikasjon med både elevar og lærer-kollegaer.
Utarbeiding av observasjonsskjema. Studentane skal utarbeide ein rapport som byggjer på observasjonane som er gjort i praksis med tilhørande analytiske og metodiske refleksjonar og legge disse frem munnleg for medstudentar. Presentasjonen blir vurdert som godkjent/ikkje godkjent.
Loggføring for alle praksisdagar.
Forberedingsnotat til temaseminara.