Emner: LOGO325 Fordypningsemne - Høst 2014




Studiepoeng

5.0

Undervisningsspråk

Norsk

Undervisningssemester

Haust (første gong hausten 2014)

Mål og innhald

Gjennom dette kurset skal studentane skaffe seg djupare kunnskapar om eit utvald logopedisk emne. Innhaldet varierer frå semester til semester.

Dette emnet kan bytast ut med tilsvarande emne av same omfang ved andre institusjonar. Erstatningsemnet må verte godkjende på førehand.

Læringsutbyte

Etter fullført emne skal studenten:

Kunnskapar

- kunne gjere greie for sentrale forskingsresultat, teoriar og modellar innan det utvalde emnet, i tillegg til implikasjonar for logopedisk praksis.

Ferdigheiter

- meistre sentral fagterminologi innan det utvalde feltet

- kunne lese original forskingslitteratur

Generell kompetanse

- kunne vurdere forskingslitteratur for å halde ved like evidensbasert praksis

- kunne formidle forskingsresultata til klientar, pårørande og andre fagpersonar

Undervisning og omfang

 

Krav til forkunnskapar

Kunnskapar tilsvarande LOGO320 Logopediske særemne.

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Undervisninga vert fordelt mellom forelesingar, seminar og gruppearbeid og vil ha eit totalt omfang på om lag 20 timar. Studenten må vente å lese om lag 300-400 sider litteratur.

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Ingen

Vurderingsformer

Heimeeksamen

Karakterskala

A - F

Vurderingssemester

Haust (første gong hausten 2014)

Litteraturliste

Tilrådd litteratur

Emneevaluering

Studentane skal evaluere emnet i tråd med UiB sitt system for kvalitetssikring.

Kontaktinformasjon

Det psykologiske fakultet, Institutt for biologisk og medisinsk psykologi