Servicenæringa, og særskilt turismen er ei av verdas største næringar, ein sterkt veksande industri både nasjonalt og globalt. Gjennom dei siste tiåra har det vakse fram mykje sosialvitskapleg litteratur om fenomenet turisme, medan den psykologiske studien av turisten framleis er i startgropa.
I dette emnet vil turismen bli brukt som døme på ein empirisk arena for å studere psykologiske teoriar. Emnet vil gje ei fordjuping av sosialpsykologiske og kognitive tilnærmingar til å forstå ulike turistar og ulike aspekt på turistopplevingar. Emnet vil difor fokusere på turistane sine sjølvoppfatningar, haldningar, motiv, tankar, kjensler (emosjonar) og avgjerder. Emnet vil også fokusere på deira risikovurderingar og uroer. Å ha kjennskap til desse temaa er svært viktig for turismenæringa for å tilretteleggje for bærekraftig utvikling av turistnæringa, men temaa gjev også inngang til å forstå generelle trekk av menneskeleg kognisjon og åtferd.
Kunnskap:
Etter fullført emne skal studenten ha kunnskapar om:
Dugleik:
Generell kompetanse:
Skuleeksamen, 3 timar. Det skal svaras på 2 av 3 oppgåver.
For meir informasjon, ver god å ta kontakt med studierettleiar/ informasjonssenter:
Tlf: 5558 2710
E-post: studieveileder.psyfa@uib.no