Emnet vil gje kunnskap om hjernen og korleis nervesystemet utviklar seg, er oppbygd og fungerer. Studentane skal få forståing av det nevrobiologiske grunnlaget for emosjonar og kognisjon. Emnet vil gje ei grundig innføring i samanhengen mellom høvesvis kognitive og emosjonelle prosessar og strukturane, funksjonane og dei forskjellige funksjonelle nettverka i hjernen. I denne samanhengen blir
aktuelle nevrovitskaplege metodar introdusert. Studentane blir kjent med desse målingsteknikkane gjennom førelesingar, laboratorieøvingar og demonstrasjonar. Ved hjelp av klassiske døme og eksempel frå aktuell forsking innan hugseevne, språk, redsle og merksemd, vil studentane lære å identifisere forskjellige nettverk i hjernen.
Det vil bli gjeve innføring i biologiske forutsetningar og avgrensingar for utvikling av normal åtferd, samt samspelet mellom mentale og somatiske prosessar. Innføring i åtferdsgenetisk teori og metode skal gje forståing for samspelet mellom genetisk arv og miljø.
Innhald:
.
Kunnskap
Ved fullført emne skal kandidaten kunne gjere greie for:
Dugleik
Ved fullført emne skal kandidaten kunne:
Generell kompetanse
Ved fullført emne skal kandidaten kunne:
.
Dei obligatoriske arbeidskrava skal vurderast som godkjent/ikkje godkjent.
Skuleeksamen på 6 timar som blir gjennomført som essayoppgave og vurdert med bokstavkarakter.
2 essayoppgaver hvor begge skal besvares.