Emner: MED1BIOMED Biomedisinske tema - Høst 2014
Undervisningsspråk
Norsk
Undervisningssemester
Vår
Mål og innhald
Ferdigheiter i lesing og analyse av biomedisinsk forskingslitteratur. Grunnlag for bruk av forskingslitteratur i seinare emne i studiet og i yrkeslivet.
Læringsutbyte
Etter fullført emne skal studenten kunne:
Kunnskapar
- Forstå grunnlaget for den medisinske kunnskapsbasen, at den er forskingsbasert, og at det kontinuerleg er nødvendig med ei kritisk vurdering av ny forskingsbasert kunnskap.
Ferdigheiter
- Gjere greie for oppbygginga av ein vitskapeleg artikkel.
- Nytte kunnskap og ferdigheiter frå tidlegare undervising, som til dømes BIOBAS til å analysere og evaluere eit forskingsarbeid.
Generell kompetanse
- Forstå utvalde problemstillingar i biomedisin som er nær forskingsfronten, og som er eller sannsynligvis vil bli klinisk relevante.
Tilrådde forkunnskapar
Kjennskap til nokre sentrale eksperimentelle teknikkar i biomedisinsk forsking og ei generell forståing av human biokjemi, fysiologi og anatomi.
Krav til studierett
Medisinstudiet
Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning
Totalt 16 timar fordelt på ein dobbeltime per veke. Ein del av tida vert brukt til gruppearbeid i grupper på ca. 8 studentar der man arbeider med ein strukturert gjennomgang av spørsmål knytta til konkrete forskingsartiklar. Resten av tida vert brukt til førelesningar og plenumsgjennomgang av resultat frå gruppearbeidet.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Undervegsvurdering av eit første skriftleg arbeid, inkludert kommentering av andre studentar sitt arbeid.
Vurderingsformer
Innlevering av skriftleg arbeid.
Karakterskala
Bestått/ikkje bestått
Emneevaluering
Skriftleg evaluering via Mi side.
Kontaktinformasjon
Institutt for biomedisin
studie@biomed.uib.no
(+47) 55 58 64 39 / 55 58 64 40 / 55 58 60 95
Emneansvarleg:
Jan Haavik, http://uib.no/personer/Jan.Haavik