Norsk
Målet med emnet er å presentere studenten for utfordringar knytte til design av system og grenseflatar som støttar medieprodusentar i deira arbeid. Døme er brukarvenlege og brukarorienterte løysingar som hjelper journalistar å navigere store datamengder, applikasjonar som støttar journalistar i felten, og grenseflatar for kollaborativ nyhendeskriving.
Studentane vil tidleg i semesteret bli introdusert til teori og metode knytt til medieproduksjonsstudiar, datastøtta samarbeid og arbeidsplasstudiar. Deretter vil dei i grupper bli utplassert hos ei mediebedrift kor dei utfører eit feltarbeid som lærer dei selskapets rutinar, arbeidsprosessar, verktøy og interaksjonsløysingar. I løpet av praksisperioden observerer studentane arbeidarane, og intervjuar dei om praksisane og erfaringane deira. Deretter lagar studentane ein prototype som hjelper medieprodusentane i arbeidet, og skriv ei tilhøyrande oppgåve der dei evaluerer og argumenterer for designvala sine.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte, definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten
Ferdigheiter
Studenten
Generell kompetanse
Studenten
Dei obligatoriske arbeidskrava må vere godkjende før studenten kan gå opp til eksamen
Institutt for informasjons- og medievitskap