Norsk og engelsk
Målet med emnet er å gi studentane den teoretiske, metodiske og praktiske kunnskapen om korleis gjennomføre eit individuelt eller kollaborativt masterprosjekt knytt til mediedesign og interaksjonsdesign for media.
Emnet fokuserer på forskingsdesign og blir organisert som ein serie av workshops som saman skal lede til utviklinga av ei prosjektskildring for masterprosjektet. Emnet vil gi innsikt i tenkjemåtar knytt til innovasjon, programvareutvikling og mediedesign, og vil ta for seg korleis integrere innovasjonstenking og kollaborasjon i sine eigne masterprosjekt.
Som del av prosjektutviklinga, får studentane erfaring med metodar for å utføre feltstudiar knytt til deira eiga prosjekt. Studentane diskuterer etnografiske og sosiologiske perspektiv frå medieproduksjonsforsking og datastøtta samhandling (Computer Supported Cooperative Work), og utfører eit etnografisk orientert feltstudium som hjelpar dei med å forstå målgruppane for deira prosjekt eller brukaropplevinga ved liknande produkt. Som del av emnet vil studentane òg få trening i å bruke observasjonslab.
Eksamen i emnet er ei individuell prosjektskildring. I dei tilfelle der studentane ønskjer å samarbeide om eit masterprosjekt, leverer dei kvar si prosjektskildring som skildrar korleis dei ulike delprosjekta heng saman.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte, definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap
Studenten
Ferdigheiter
Studenten
Generell kompetanse
Studenten
MIX302 får ein reduksjon på 10 studiepoeng i kombinasjon med kvart av følgjande emne:
Dei obligatoriske arbeidskrava må vere godkjende før studenten kan gå opp til eksamen.
Godkjente obligatoriske krav har ingen tidsavgrensing.
Institutt for informasjons- og medievitskap