Emner: MIX350 Masteroppgave i medie- og interaksjonsdesign - Vår 2018
Studienivå (studiesyklus)
Master
Fulltid/deltid
Fulltid
Undervisningsspråk
Engelsk/norsk
Undervisningssemester
Haust/vår
Undervisningsstad
Media City Bergen
Mål og innhald
Målet med emnet er at studentane gjennom eit praksisbasert masterprosjekt skal designe eller vurdere eit interaktivt mediesystem. Målet er sjølv å bidra til innovasjon, eller vurdere teknisk innovasjon innan medieteknologi.
Masterprosjektet kombinerer ein praksisbasert komponent med ein teoretisk og analytisk skriftleg komponent.
Den praksisbaserte komponenten kan vere utviklinga av ein prototype for til dømes ei brukarplattform for betre samhandling med strømmetenestar, ein ny sosial medieapplikasjon, eller eit digitalt spel. Den kan òg vere eit redesign eller forbetring av eit eksisterande produkt. Prototypen kan vere utvikla i samband med medstudentar, og/eller i samband med eit medieselskap. Den praktiske komponenten kan alternativt vere basert i eit feltarbeid der ein evaluerer og analyserer eit eksisterande medieprodukt.
Den teoretiske komponenten er ei individuelt skriven masteroppgåve som er ein akademisk analyse og evaluering av den praktiske komponenten.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte, definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap:
Studenten
- kan anvende teori og metodar frå interaksjonsdesign og brukaroppleving på eit høgt nivå i design av nye media
- kan identifisere og nytte relevante forskingsmetodar i eit praktisk prosjekt
Ferdigheiter:
Studenten
- kan følgje ein prosjektplan, lede, utføre og fullføre eit praksisbasert forskingsprosjekt innan brukarorientert mediedesign eller interaksjonsdesign for media
- kan kritisk evaluere og argumentere for metodiske og teoretiske val knytte til praksisbaserte forskingsprosjekt innan interaksjonsdesign for digitale media
Generell kompetanse:
Studenten
- kan samle data, analysere data, og diskutere forskingsresultat
- kan skrive sjølvstendige, lengre akademiske oppgåver basert på eit praktisk prosjekt, og presentere eiga forsking munnleg
- kan kommunisere om faglege problemstillingar, analysar og konklusjonar innan fagområdene brukarorientert mediedesign og interaksjonsdesign for media
- kan analysere relevante fag-, yrkes- og forskingsetiske problemstillingar
- kan raskt omstille seg til nye utfordringar og tileigne seg ny profesjonell kunnskap, og nytte denne kunnskapen i uavhengig og kreativt arbeid knytt til design av brukaroppleving for media
- kan bidra til forskings-, utviklings- og innovasjonsarbeid innan fagområdane, og kan oppdatere kunnskapen sin innan feltet
Krav til forkunnskapar
MIX301, INFO361, MIX302
Krav til studierett
Masterprogram i medie- og interaksjonsdesign
Arbeids- og undervisningsformer
Rettleiing, seminar og workshop (om lag 50 t)
Obligatorisk undervisningsaktivitet
I tillegg til å arbeide med sitt eige masterprosjekt skal studentane delta i følgjande obligatoriske aktivitetar:
- månadlege møter med rettleiar og praksislærar/mentor
- månadlege seminar kor studentane diskuterer og gir tilbakemelding på kvarandre sine prosjekt, og får hjelp til tekniske, praktiske eller teoretiske utfordringar.
- individuell munnleg presentasjon av masterprosjektet
- utstilling av prototype eller poster som skildrar marsterprosjektet
Dei obligatoriske arbeidskrava må vere godkjende før studenten kan gå opp til eksamen
Vurderingsformer
Masteroppgåve. Denne har ein praktisk komponent og ein individuell skriftleg komponent. Den praktiske komponenten kan vere individuell eller ei gruppeoppgåve. Den skriftlege komponenten skal vere på 15 000-20 000 ord.
Dei to delane vurderast og karaktersettast i sin heilhet.
Karakterskala
Karakterskala A-F
Vurderingssemester
Haust/vår
Emneevaluering
Emnet blir evaluert av studentane kvart tredje år, av faglærar kvart år
Programansvarleg
Programrådet ved Institutt for informasjons- og medievitskap
Administrativt ansvarleg
Det samfunnsvitskaplege fakultet ved Institutt for informasjons- og medievitskap
Kontaktinformasjon
studieveileder.praktiskinfomedia@uib.no
Institutt
Institutt for informasjons- og medievitskap