Emner: MIX350 Masteroppgave i medie- og interaksjonsdesign - Vår 2018




Studienivå (studiesyklus)

Master

Fulltid/deltid

Fulltid

Undervisningsspråk

Engelsk/norsk

 

Undervisningssemester

Haust/vår

Undervisningsstad

Media City Bergen

Mål og innhald

Målet med emnet er at studentane gjennom eit praksisbasert masterprosjekt skal designe eller vurdere eit interaktivt mediesystem. Målet er sjølv å bidra til innovasjon, eller vurdere teknisk innovasjon innan medieteknologi.

Masterprosjektet kombinerer ein praksisbasert komponent med ein teoretisk og analytisk skriftleg komponent.

Den praksisbaserte komponenten kan vere utviklinga av ein prototype for til dømes ei brukarplattform for betre samhandling med strømmetenestar, ein ny sosial medieapplikasjon, eller eit digitalt spel. Den kan òg vere eit redesign eller forbetring av eit eksisterande produkt. Prototypen kan vere utvikla i samband med medstudentar, og/eller i samband med eit medieselskap. Den praktiske komponenten kan alternativt vere basert i eit feltarbeid der ein evaluerer og analyserer eit eksisterande medieprodukt.

Den teoretiske komponenten er ei individuelt skriven masteroppgåve som er ein akademisk analyse og evaluering av den praktiske komponenten.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte, definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskap:

Studenten

Ferdigheiter:

Studenten

Generell kompetanse:

Studenten

Krav til forkunnskapar

MIX301, INFO361, MIX302

Krav til studierett

Masterprogram i medie- og interaksjonsdesign

Arbeids- og undervisningsformer

Rettleiing, seminar og workshop (om lag 50 t)

Obligatorisk undervisningsaktivitet

I tillegg til å arbeide med sitt eige masterprosjekt skal studentane delta i følgjande obligatoriske aktivitetar:

Dei obligatoriske arbeidskrava må vere godkjende før studenten kan gå opp til eksamen

Vurderingsformer

Masteroppgåve. Denne har ein praktisk komponent og ein individuell skriftleg komponent. Den praktiske komponenten kan vere individuell eller ei gruppeoppgåve. Den skriftlege komponenten skal vere på 15 000-20 000 ord.

Dei to delane vurderast og karaktersettast i sin heilhet.

Karakterskala

Karakterskala A-F

Vurderingssemester

Haust/vår

Emneevaluering

Emnet blir evaluert av studentane kvart tredje år, av faglærar kvart år

Programansvarleg

Programrådet ved Institutt for informasjons- og medievitskap

Administrativt ansvarleg

Det samfunnsvitskaplege fakultet ved Institutt for informasjons- og medievitskap

Kontaktinformasjon

studieveileder.praktiskinfomedia@uib.no

Institutt

Institutt for informasjons- og medievitskap