Mål:
Emnet har som mål å gje studentane viktige teoretiske reiskapar til seinare bruk, både i studia og i yrkesliv. Emnet tek utgangspunkt i at akademiske tekstar alle har visse eigenskapar felles, som til dømes dokumentasjon, argumentasjon og sakleg framstilling, og at desse eigenskapane kan identifiserast, skildrast og vurderast gjennom bruk av analytiske reiskapar.
Innhald:
I studiet vert det lagd vekt på det tette sambandet det er mellom kritisk og analytisk lesing, tenking og skriving, og på å utvikla vurderingsevne og sjølvstende.
Emnet er knytta opp mot musikkhistorie (MUG117 Musikkhistorie klassisk og MUG118 Musikkhistorie jazz), slik at lærdomen frå emnet ligg til grunn for rettleiing og vurdering i oppgåveskriving.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten ..
* forstår korleis ein akademisk tekst er bygd opp
Ferdigheiter
Studenten ..
* kan lese og analysere faglege tekstar
* kan identifisere den faglege problemstillinga eller emnet som teksten tek opp
Generell kompetanse
Studenten ..
* kan analysere dei mest sentrale argumenta i ein tekst
* kan skrive ein sjølvstendig tekst som viser at måla for emnet er nådd.
* har grunnleggjande kunnskap om kjeldebruk og referansar.
Det vert undervise i MUG119 akademisk skriving for Bachelorprogram i utøvande musikk eller komposisjon i haustsemesteret.
Seminar med arbeidssamlingar.
To oppgåveutkast.
All undervisning er obligatorisk.
Fråvær på meir enn 20% fører til tap av eksamensrett.
Det er ein føresetnad at alle obligatoriske arbeidskrav er gjennomført og godkjent før eksamen.
I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer:
- semesteroppgåve
Intern sensur med minst to sensorar.
Studierettleiar kan kontaktast her:
Studierettleiar@kmd.uib.no
Tlf 55 58 69 50