Emner: NATDID202-P Naturfagsdidaktikk 2 - Vår 2014




Undervisningsspråk

Norsk

Undervisningssemester

Begge semestre

Undervisningsstad

Bergen

Mål og innhald

Emnet tek for seg sentrale utfordringar knytt til læring i naturfag og strategiar for å møte desse. Emnet tek opp bruk av dialog og utfordringar og moglegheiter knytt til bruk av praktisk arbeid i undervisning, i lys av læringssyn som vektlegg rolla til språket. Emnet tek vidare opp diskusjonar og elevaktive arbeidsmåtar knytt til formålet med opplæring i naturfag med vekt på omgrepa allmenndanning, sosiovitskapelege kontroversar, kritisk tenking, informasjonsvurdering, naturvitskapelege tenke- og arbeidsmåtar, post-akademisk vitskap og vitskapeleg argumentering.

Læringsutbyte

Studentane skal kunne

Krav til studierett

For oppstart på emnet er det krav om studierett på PPU

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Naturfagdidaktikk 18 timer forelesning

Realfagdidaktikk 10 timer forelesning

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Tre obligatoriske gruppeoppgåver knytt til dialogisk læring, allmenndanning og undervisning i kritisk vurdering (gyldig i to semester; inneverande og påfølgjande).

Bestått rettleia praksis i skolen (sjå studieplanen for detaljar).

Vurderingsformer

Skriftleg oppgåve knytt til forelesingane i realfagsdidaktikk (tel 25 % av samla karakter). Må vere bestått for å kunne bestå emnet.

Semesteroppgåve knytt til dei fem første kulepunkta under Læringsutbyte (tel 75% av samla karakter).

Karakterskala

Ved sensur av emnet vert karakterskalaen A-F nytta.

Vurderingssemester

Det er ordinær eksamen kvart semester

Emneevaluering

Studentane skal evaluere undervisninga i tråd med UiB og instituttet sitt kvalitetssikringssystem.

Kontaktinformasjon

Studiekonsulent for lærarutdanninga ved MN, studieveileder.laerer@mnfa.uib.no

Institutt

Institutt for fysikk og teknologi