Emner: PED112 Pedagogiske perspektiv på læring - Høst 2014




Studienivå (studiesyklus)

Bachelor.

Undervisningsspråk

Norsk.

Undervisningssemester

Vår.

Undervisningsstad

Bergen.

Mål og innhald

Emnet gjev ei grunnleggjande innføring i læring og læringsteori sett i eit pedagogisk perspektiv. Spørsmål omkring kunnskapsoverføring og kunnskapsutvikling blir tematisert og problematisert frå ulike teoretiske vinklar. Det blir lagt særleg vekt på å sjå læring i eit sosialt og kulturelt perspektiv. Emnet drøftar også historiske og kulturelle variasjonar i synet på sosialisering og oppdragelse. Læring blir også relatert til verktøy som me nyttar oss av når me lærer, primært skriving.

 

 

Læringsutbyte

Etter fullført emne skal studenten:

Kunnskapar:

Ferdigheiter

Generell kompetanse:

Krav til forkunnskapar

Ingen.

Krav til studierett

Emnet er ope for alle med studierett ved UiB.

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Undervisninga er lagt opp som ein kombinasjon av forelesingar, seminar og litteraturstudium. Deler av skrive- og læringsaktiviteten vil skje i form av datastøtta samarbeidslæring. Det blir lagt opp til aktiv deltaking og kunnskapsdeling mellom studentar og lærarar.

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Ingen.

Vurderingsformer

Vurderingsforma i emnet er mappevurdering.

Karakterskala

Ved sensur av emnet nyttast karakterskalaen A-F.

Vurderingssemester

Vår.

Litteraturliste

Litteraturen tar sikte på å dekke tema som:

 

Emneevaluering

Studentane skal evaluere undervisninga i tråd med Det psykologiske fakultet sin prosedyre for undervisningsevaluering. Evalueringa er nettbasert.

Kontaktinformasjon

For meir informasjon, ta kontakt med Informasjonssenteret ved Det psykologiske fakultet på tlf.: 55 58 27 10 eller e-post: studierettleiar.psyfa@uib.no

Institutt

Institutt for pedagogikk.