Emner: PED112 Pedagogiske perspektiv på læring - Vår 2018
Studiepoeng, omfang
15 studiepoeng
Studienivå (studiesyklus)
Bachelor
Fulltid/deltid
Fulltid
Undervisningsspråk
Norsk
Undervisningssemester
Haust
Undervisningsstad
Bergen
Mål og innhald
Emnet gjev ei grunnleggjande innføring i læring og læringsteori sett i eit pedagogisk perspektiv. Spørsmål omkring kunnskapsoverføring og kunnskapsutvikling blir tematisert og problematisert frå ulike teoretiske vinklar. Det blir lagt særleg vekt på å sjå læring i eit sosialt og kulturelt perspektiv. Emnet drøftar også historiske og kulturelle variasjonar i synet på sosialisering og oppseding. Læring blir også relatert til verktøy som me nyttar oss av når me lærer, primært skriving.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar:
Studenten...
- har kunnskap om sentrale læringsteoriar og deira relevans for pedagogikk
- har forståing for læringsprosessar sin relasjon til sosiale og kulturelle forhold
- har kjennskap til historiske og kulturelle variasjonar i syn på sosialisering og oppseding
- har innsikt i skriveprosessen si tyding som verktøy for læring
Ferdigheiter:
Studenten...
- kan bruke ulike teoretiske tilnærmingar for å forstå konkrete læringssituasjonar
- kan utvikle og vidareutvikle faglege tekstar i lys av tilbakemelding
- kan meistre relevante verktøy knytt til bruk av forskingslitteratur i eigne skriftlege arbeid
Generell kompetanse:
Studenten...
- kan gje og ta imot konstruktiv tilbakemelding på skriftlege tekstar
- kan reflektere over eigen skrive- og læringsprosess
- kan planlegge og gjennomføre arbeidsoppgåver over tid
Krav til forkunnskapar
Ingen
Krav til studierett
Emnet er ope for studentar med studierett på årsstudiet i pedagogikk, bachelorprogrammet i pedagogikk og bachelorprogrammet i spesialpedagogikk ved UiB.
Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning
Undervisninga er lagt opp som ein kombinasjon av førelesingar, oppgåveskriving og litteraturstudium. Deler av skrive- og læringsaktiviteten vil skje i form av datastøtta samarbeidslæring. Det blir lagt opp til aktiv deltaking og kunnskapsdeling mellom studentar og lærarar.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Ingen
Vurderingsformer
Vurderingsforma i emnet er mappevurdering.
Karakterskala
A-F
Vurderingssemester
Haust
Litteraturliste
Litteraturlista vil vere klar innan 01.06. for haustsemesteret og 01.12. for vårsemesteret.
Emneevaluering
Emnet vert evaluert i tråd med Det psykologiske fakultet sine rutinar for deltakande evaluering og UiB sitt kvalitetssikringssystem.
Programansvarleg
Institutt for pedagogikk
Emneansvarleg
Institutt for pedagogikk
Administrativt ansvarleg
Det psykologiske fakultet
Kontaktinformasjon
Studierettleiar kan kontaktast her:
Studieveileder@psyfa.uib.no
Tlf 55 58 27 10