Haust.
Gjennom arbeidet med emnet skal studentane lære å analysere utdanningsinstitusjonars oppgåver og funksjoner og utvikle forståing for kva som kjenneteiknar utdanning som er demokratisk, multikulturell og inkluderande. Med utgangspunkt i pedagogisk og samfunnsfagleg teori vil emnet drøfte utviklinga av det norske utdanningssystemet og enkelte globale utfordringar utdanningssystemet møter i dag. Utdanninga sin funksjon som kulturbærer og kulturskapar står sentralt.
Institusjonens funksjon og innhald endrast med samfunnsutviklinga og derfor vil emnet både fokusere på generelle trekk ved samfunnsutviklinga og endringar i utdanningsinstitusjonane. Det er et mål at studentane skal forstå moglegheiter og avgrensingar som utdanningssystemet gjev menneske og samfunn på lokalt, nasjonalt og globalt nivå.
Etter fullført emne skal studenten:
Kunnskapar:
Ferdigheiter:
Generell kompetanse:
Ingen.
Emnet er ope for alle med studierett ved UiB.
Førelesingar, nettseminar og kollokviegrupper.
Obligatorisk innlevering av seminaroppgåver gjennom semesteret.
Eksamen består av eit rettleia fagleg essay, omfang omlag 3000 ord.
Ved sensur av emnet nyttast karakterskalen A-F.
Litteraturen tar sikte på å dekke tema som:
Studentane skal evaluere undervisninga i tråd med UiB sitt kvalitetssikringssystem. Evalueringa er nettbasert.
For meir informasjon, ta kontakt med Informasjonssenteret ved Det psykologiske fakultet på tlf.: 55 58 27 10 eller e-post: studierettleiar.psyfa@uib.no