Emner: PED211 Læring og pedagogiske prosesser - Høst 2014




Studienivå (studiesyklus)

Bachelor.

Undervisningsspråk

Norsk.

Undervisningssemester

Vår.

Undervisningsstad

Bergen.

Mål og innhald

Studentane skal utvikle grunnleggjande forståing for forholdet mellom læring og opplæring i forskjellige kontekstar. Studentane skal gjera seg kjent med korleis allmenn didaktikk og læreplanteori tilbyr ulike perspektiv på dette forholdet, for slik å bli i stand til å analysere, tolke og vurdere ulike pedagogiske situasjonar og prosessar. Ein del av emnet er via spørsmål om formell og uformell vurdering, og vurderinga si rolle for læring. Studentane skal også få innsikt i korleis bruk av digitale medier kan påvirke formelle og uformelle pedagogiske situasjonar og prosessar.

Læringsutbyte

Etter fullført emne skal studenten:

Kunnskapar:

Ferdigheiter

Generell kompetanse:

 

Krav til forkunnskapar

Det er eit krav at studentane har minst 45 studiepoeng pedagogikk eller tilsvarande. Det vil seia at for å kunne ta dette emnet er det ein føresetnad at studentane har PED111, PED112 og PED114, eller tilsvarande.

Krav til studierett

Emnet er ope for alle med studierett som er tatt opp på bachelorprogram i pedagogikk.

 

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Undervisinga er lagt opp som ein kombinasjon av førelesingar, litteraturstudiar og seminar.

 

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Ingen.

Vurderingsformer

Heimeeksamen over ei veke.

Karakterskala

Ved sensur nyttast karakterskalaen A-F.

Vurderingssemester

Vår.

Litteraturliste

Litteraturen tar sikte på å dekke tema som:

Emneevaluering

Studentane skal evaluere undervisninga i tråd med UiB sitt kvalitetssikringssystem. Evalueringa er nettbasert.

Kontaktinformasjon

For meir informasjon, ta kontakt med Informasjonssenteret ved Det psykologiske fakultet på tlf.: 55 58 27 10 eller e-post: studierettleiar.psyfa@uib.no

Institutt

Institutt for pedagogikk.