Haust og vår. Emnet går over to semester, 10 sp haust og 5 sp vår. Oppstart kun om hausten.
Mål:
Emnet har som mål å dyktiggjera studenten til å kunne undervise i fysikk og naturfag på fagleg engasjerande og lærerike måtar.
Emnet skal formidle forståing for viktigheten av å ta utgangspunkt i elevenes forkunnskaper og læringsstrategiar og at vidareutvikling av disse krev tilrettelegging for observasjon, refleksjon, språksetting og fagleg dialog knytt til ulike former for problemløysing
Innhald:
Emnet tar opp tema som analyse av læreplaner, planlegging av undervisning, fagsyn, arbeidsmåtar, vurdering for læring og sluttvurdering samt refleksjon over eigen undervisningspraksis. Innan læringsteori vil teori og metodar knytt til fagleg dialog, lesing, skriving, problemløysing og omgrepa representasjonsformer, kunnskapstransformering og læringsstrategiar bli tatt opp. Studenten vil også verta kjent med omgrepa allmenndanning, undervisning for berekraftig utvikling, utforskande arbeidsmåtar, modellering, og utfordringar og moglegheiter knytt til bruk av IKT og praktiske arbeid i fysikk.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten har
Ferdigheiter
Studenten kan
Generell kompetanse
Studenten kan
Tre obligatoriske skriftlige innleveringer inkludert innleveringer underveis og deltaking i responsgrupper.
Tre munnlege oppgåver med framlegging på seminar
Godkjent obligatorisk aktivitet er gyldig i 3 påfølgande semester etter godkjenninga.
For å kunne ta eksamen i PHYSDID220-P må normalt emnet PPUPRA101 og 102 være bestått.