Emner: POH100 Innføring i pedagogikk og helsefremmende arbeid - Vår 2014




Studienivå (studiesyklus)

Bachelor.

Undervisningsspråk

Norsk.

Undervisningssemester

Haust.

Undervisningsstad

Bergen.

Mål og innhald

Emnet skal førebu studentane til studium innanfor utdanning og helse. Utdanning og helse er to viktige område for velferdsstaten. Emnet skal setja studentane i stand til å sjå kva for ein historisk og politisk kontekst det faget dei skal studere (helsefremjande arbeid eller pedagogikk) er plassert innanfor. Studentane skal også tileigne seg kunnskap om kjenneteikn ved og omfanget av fagområda pedagogikk og helsefremjande arbeid.

Læringsutbyte

Etter fullført emne skal studenten kunne/vise:

Kunnskapar:

Ferdigheiter

Generell kompetanse:

Krav til forkunnskapar

Ingen.

Krav til studierett

Emnet er ope for alle med studierett som er tatt opp på bachelorprogram i pedagogikk og bachelorprogram i folkehelse og helsefremjande arbeid.

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Undervisninga vil kombinere førelesingar og seminar.

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Ingen.

Vurderingsformer

Skriftleg eksamen på 4 timar.

Karakterskala

Ved sensur av emnet nyttast karakterskalen A-F.

Vurderingssemester

Haust og vår.

Litteraturliste

Litteraturen tek sikte mot å dekkje tema som:

Emneevaluering

Emnet vil bli evaluert i tråd med dei reglar som gjeld for evaluering av emne knytt til førsteårsstudier ved Det psykologiske fakultet. Evalueringa er nettbasert.

Kontaktinformasjon

For meir informasjon ta kontakt med Informasjonssenteret ved Det psykologiske fakultet: studierettleiar.psyfa@uib.no/ 55582710

Institutt

Institutt for pedagogikk.