Emner: PPUDEL103 Integrert pedagogikk og realfagsdidaktikk 3 - Høst 2018




Studiepoeng, omfang

15

Fulltid/deltid

Deltid

Undervisningsspråk

Norsk

Undervisningsstad

Bergen

Mål og innhald

Målet for emnet er å dyktiggjere studentane til aktiv deltaking i profesjonell utvikling. Målet blir operasjonalisert gjennom bruk av praksisorientert forsking som verktøy. Med dette blir studenten blir kjent med læraren sin profesjonelle utviklingsprosess og kan arbeida systematisk vidare med eiga yrkesutvikling.

 

Emnet inneheld følgjande tema: Profesjonell utvikling, aksjonsforsking, ulike kunnskapsformer og kunnskapsproduksjon i vitskap og profesjonsutøving, kritisk tenking.

 

 

 

 

 

 

Læringsutbyte

Kunnskapar:

 

Studenten

 

Ferdigheiter:

 

Studenten

 

Generell kompetanse

 

Studenten

 

 

Tilrådde forkunnskapar

Krav til studierett

Studierett ved praktisk-pedagogisk utdanning, deltid

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Undervisninga er lagt opp etter ein integrert modell med samarbeid mellom pedagogikk og didaktikk i undervisning, oppgåver, rettleiing, praksis og eksamen. Undervisninga blir organisert som ei blanding av nettbaserte studier og tre samlingar. Samlingane føregår på kveldstid og helg (fredag og laurdag). I samlingane møter studentane førelesingar og seminarundervisning i mindre grupper. Studentane har tilbod om til saman 4 timar individuell rettleiing av didaktikar og pedagog.

 

Emnet har 20 dagar praksis som skal gjennomførast i løpet av 8 veker:

 

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Vurderingsformer

I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer:

Skriftleg aksjonsforskingsrapport på 4000 ord +/- 10%

Karakterskala

A-F

Vurderingssemester

Haust

Programansvarleg

Det psykologiske fakultet v/IPED

Administrativt ansvarleg

Institutt for pedagogikk

Institutt

Institutt for pedagogikk