Forskningsmetodekurset er satt saman av 3 delar: kvantitativ metode, kvalitativ metode og dataanalyse/øvingar (der ein kan velje mellom øving i statistiske analyser og øving i kvalitative analyser). Emnet skal gje studentane kunnskap om sentral vitskapeleg design, forsknings, måle- og analysemetodikk. Studentane får ei grunnleggande innføring i kva som karakteriserer kunnskapsprosessar knytt til vitskap og forskning. Dei skal få kjennskap til sentrale vitskapstradisjonar, kunne gjere greie for kva premiss dei bygger på, og drøfte kriterium som kan nyttast for å vurdere forskning innanfor dei ulike tradisjonane. Emnet skal vidare gje studentane kunnskap om kva som karakteriserer kvantitative og kvalitative forskningsdesign. Studentane skal også kunne drøfte etiske problem og dilemma som er knytt til vitskapeleg arbeid.
Innanfor kvantitative metodar skal emnet gje studentane kunnskap i sentral parametrisk og ikkje-parametrisk statistikk. Innanfor kvalitative metodar skal studentane ha skaffa seg eit generelt oversyn over dei mest nytta kvalitative forskningsdesigna, og gjere seg kjent med korleis utføre litteraturreview, datainnsamling og analyse på ein systematisk og stringent måte. Studentane som vel statistike analysar får trening i organiseringa av eit statistikkprogram, praktiske ferdigheiter ved bruk av statistikkprogram, og kompetanse til å utføre ulike typar statistike analysar ved hjelp av slike program. Studentane som vel kvalitative analysar får trening i å nytte relevant programvare for å organisere og analysere kvalitativt forskingsmateriale.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Ved fullført emne kan studenten:
Ferdigheiter
Ved fullført emne kan studenten:
Generell komptanse
Ved fullført emne kan studenten: