Mål:
Emnet har som mål å styrke studentane sin kompetanse i å sette seg inn i, presentere, kritisk vurdere og diskutere vitskapelege tekstar med utgangspunkt i viktige teoriar innan arbeids- og organisasjonspsykologi.
Emnet skal formidle kritisk forståing for strukturen og innhald i vitskapelige tekstar innan nyare teoretiske, metodiske og empiriske bidrag.
Innhald:
Aktuelle tema vil kunne være Krav-Kontroll Modellen, Jobbkarakteristikamodellen, Michigan Modellen, Selvbestemmelsesteorien, Innsats-Belønnings Modellen, Jobbkrav-ressurs-modellen, Kognitiv aktiveringsteori for stress (CATS) osv.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten...
Ferdigheiter
Studenten...
Generell kompetanse
Studenten...
Emnet krev studierett på bachelorprogrammet i arbeids- og organisasjonspsykologi.
Det kan eventuelt bli tatt opp internasjonale studentar etter søknad.
I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer: Deltaking.
Studentane si deltaking, presentasjon og diskusjon i seminargruppene vil bli fortløpande evaluert. Studentar som har oppfylt arbeidskrava som gjeld for emnet, vil få bestått resultat i emnet