Emnet omhandlar og diskuterer bruken av kvalitative metodar i faget slik at studentane lærer å setje opp og gjennomføre studiar i samanliknande politikk.
Hovuddelen av emnet vil presentera og diskutera dei vanlegaste kvalitative komparative metodane. Emnet gjer studentane kjend med debattane om, og diskuterer fordelane og ulempene ved, ulike kvalitative tilnærmingar til faget. Me vil diskutera kva for type spørsmål ulike kvalitative studiar er særskild veleigna til å svare, lære om strategiar for val av case, ulike formar for kvalitative analytiske logikkar og ulike metodar for innsamling og analyse av kvalitative data. Emnet rettar særleg fokus på klassisk komparativ metode, komparativ historisk analyse, case-studiar, og teknikkar for feltarbeid. Debattane vil bli illustrert med velkjende døme frå litteraturen som studentane blir beden om å lese kritisk med blikk på korleis dei løyser metodologiske utfordringar. Emnet vil gjennom førelesingar, seminar og personleg rettleiing gje ei innføring i korleis utforme ei prosjektskisse for masteroppgåva gjennom å lesa og diskutera tidlegare prosjektskisser, mastergradsoppgåver, utarbeiding, diskusjon og presentasjon av eigne forslag.
Etter å ha avslutta emnet skal studenten kunne:
SAMPOL305 Multivariat dataanalyse
SAMPOL306 Masterseminar i komparativ politikk
Form: seminar/førelesingar/rettleiing
Timer per veke: omlag 2
Mengd veker: omlag 12
To seminar: eit halvdagseminar, eit heildagseminar.
Totalt timer: omlag 36
Rettleiing til prosjektskissa vert gjeven av førebels rettleiar. Studenten har krav på 3 møter med rettleiar.
Deltaking i seminar/førelesingar (minst 75%).
Midtvegsseminar: munnleg framlegg av idé til prosjektskisse.
Sluttseminar: Munnlegg framlegg og presentasjon av prosjektskisse.
Skriftleg innlevering: Prosjektskisse til masteroppgåva. Skissa vurderast som godkjend/ ikkje godkjend. Det obligatoriske arbeidskravet er berre gyldig i inneverande undervisningssemester.
Skriftleg skuleeksamen på 6 timar