Emner: SOS201 Sosiologisk teori: Nyere perspektiver - Høst 2014




Undervisningsspråk

Norsk eller engelsk

Undervisningssemester

Vår

Mål og innhald

Dette emnet gjev ei fordjuping i nyare sosiologisk teori og perspektiv. Ein går særleg inn på ulike forsøk på å overkomme dualismen mellom mikro og makro og aktør og struktur i sosiologisk teoriutvikling. Sentralt står nyare sosiologisk teori som tematiserer handling og samhandling, rolle og identitet, kjønn, modernitet, postmodernitet, globalisering, kjønn og etnisitet. Sentrale namn er mellom anna Habermas, Foucault, Giddens, Bourdieu. Målet er å gjere studentane i stand til å drøfte teoriar og perspektiv i høve til kvarandre og utvikle evne til kritisk lesing og drøfting av sosiologisk litteratur.

Læringsutbyte

Etter å ha avslutta emnet skal studenten kunne

 

 

Tilrådde forkunnskapar

SOS101 og SOS103

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Undervisninga inneheld førelesningar og seminar. I seminara får studentane trening i munnleg drøfting av faglege problemstillingar.

20-24 timar førelesningar

Ca 20 timar seminar

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Ei innleveringoppgåve på 2000 ord og skriftlege kommentarar til to medstudentar sine oppgåver.

 

Godkjende obligatoriske arbeidskrav er gyldige i det aktuelle eksamenssemesteret samt dei to påfølgande eksamenssemestra.

 

Vurderingsformer

6 timars skriftleg skuleeksamen

Karakterskala

Karakterskala A-F

Vurderingssemester

Vår

Emneevaluering

Emnet vert evaluert av studentar og faglærar i tråd med vedtatt evalueringsplan for alle emne på bachelor- og masternivå i sosiologi.

Kontaktinformasjon

studieveileder@sos.uib.no