Emner: SPED211 Lese- og skrivevansker - Vår 2018




Studiepoeng, omfang

5 studiepoeng

Studienivå (studiesyklus)

Bachelor

Fulltid/deltid

Fulltid

Undervisningsspråk

Norsk

Undervisningssemester

Vår, emnet går første gang vår 2018

Mål og innhald

Emnet vil gje studentane kunnskap om og forståing for det språklige og kognitive grunnlaget for lesing og skriving. Vidare vil emnet gje studentane kunnskap om den generelle lese- og skriveutviklinga, kva som kjenneteiknar ulike former for lese- og skrivevanskar, kva for sekundærvanskar som kan oppstå på grunn av desse vanskane og korleis ein kan arbeide med å førebygging både på system og individnivå. Emnet har eit særleg fokus på lese- og skrivevanskar og opplæringsbehov hjå barn og unge.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:

 

Kunnskapar

Studenten ..

 

Ferdigheiter

Studenten ..

 

Generell kompetanse

Studenten ..

Krav til studierett

Opptak på bachelor i pedagogikk eller i spesialpedagogikk

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Undervisninga vert organisert som førelesingar og i grupper. Gruppeundervisninga legg vekt på studentaktive arbeidsmåtar og det vert rekna med at studentane møter førebudd.

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Ingen

Vurderingsformer

4 timars digital skuleeksamen

Karakterskala

A-F

Vurderingssemester

Vår og haust

Litteraturliste

Litteraturlista vil vere klar innan 01.06. for haustsemesteret og 01.12. for vårsemesteret.

Emneevaluering

Emnet vert evaluert i tråd med Det psykologiske fakultet sine rutinar for deltakande evaluering og UiB sitt kvalitetssikringssystem.

Programansvarleg

Institutt for pedagogikk

Emneansvarleg

Institutt for pedagogikk

Administrativt ansvarleg

Det psykologiske fakultet

Kontaktinformasjon

Studierettleiar kan kontaktast her:mailto:Studierettleiar.psyfa@uib.no

mailto:Studierettleiar.psyfa@uib.noStudierettleiar.psyfa@uib.no

Tlf 55 58 27 10