Bachelor
Fulltid
Norsk
Haust (kun hausten 2018, for kull 2016)
Vår (første gang våren 2019)
Gjennom arbeidet med bacheloroppgåva skal studentane utvikle ein vitskapleg tenkje- og arbeidsmåte. Dei skal lære kva slags krav som vert stilt til eit større skrifteleg produkt og kva som kan vere ein føremålstenleg arbeidsmåte.
Gjennom innsamling og drøfting av relevant empirisk og/eller teoretisk materiale skal studentane lære å venda lys mot ei spesialpedagogisk problemstilling. Prosjektoppgåva skal leggje eit metodisk grunnlag for framtidig arbeid med ei masteroppgåve, og kan også tematisk danne opptakten til ei slik vidareføring innanfor det temaområdet som vert valt og/eller danne grunnlag for framtidig spesialpedagogisk arbeid. Oppgåva kan vere reint teoretisk, eller den kan vere ei mindre empirisk undersøking.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten ..
Ferdigheiter
Studenten ..
Generell kompetanse
Studenten ..
PSYK202A/B eller tilsvarande kompetanse
SPED100, PSYK114, PED112, SPED101, SPED102, og SPED211, eller tilsvarande.
Undervisninga blir gitt i form av seminar, grupperettleiing, individuell rettleiing og tilbakemelding på oppgåveutkast.
Studentane får rettleiing undervegs i arbeidet, inntil 10 timar for oppgåver med ein forfattar, inntil 15 timar for oppgåver med to forfattarar.
I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer:
Bacheloroppgåve på om lag 7000 ord, +/- 10 %
A-F
Haust (kun hausten 2018, for kull 2016)
Vår (første gang våren 2019)
Studentane legg sjølv opp litteraturliste for emnet i samråd med rettleiar.
Emnet vert evaluert i tråd med Det psykologiske fakultet sine rutinar for deltakande evaluering og UiB sitt kvalitetssikringssystem.
Institutt for pedagogikk
Institutt for pedagogikk
Studierettleiar kan kontaktast her:
Tlf 55 58 27 10