Emnet omhandlar sentrale teoriar frå fagfeltet digital kultur. Teoriar er dei analytiske reiskapa som forskaren brukar for å observere, fortolke og skildre verda. Dei set forskningsobjektet inn i ein fagleg kontekst og gjer det tilgjengeleg for analyse og tolking. Målet med DIKULT302 er å gi studentane ei djupare forståing av korleis forholdet mellom menneske, teknologi og samfunn har blitt teoretisert innan fagfeltet. Gjennom forelesingar og eige arbeid skal studentane lære å vurdere og bruke sentrale teoriar i masterstudiet sitt.
Vi rår til at DIKULT302 blir tatt i første semester av mastergradsstudiet (haust) saman med DIKULT301: Metodar og mastergradsprosjekt i Digital kultur.
Etter å ha tatt emnet skal studenten ha:
Etter å ha tatt emnet skal studenten kunne:
Undervisninga blir gitt i form av forelesing og seminar med eit møte
på tre timar kvar veke over tretten veker. Det blir forventa at
studentane tar aktiv del i diskusjonar i klasserommet.
Om det melder seg færre enn fem studentar til eit emne, kan
instituttet innføre redusert undervisning, jamfør instituttets
retningslinjer for dette på Mi Side. På emne der dette kan vere
aktuelt vil studentane få informasjon om det ved semesterstart, og
før semesterregistreringsfristen 1. februar / 1. september.
Det blir gitt vekentlege obligatoriske oppgåver i samband med
seminaret. Desse oppgåvene kan omfatte skriftlege produkt og
individuelle eller fellespresentasjonar under seminaret.
For å kunne gå opp til eksamen krevst det at studenten har delteke i minst 75 prosent av undervisninga og i dei aktivitetane som undervisninga femner om. Kursdeltakinga blir godkjend av emneansvarleg.
Karakterskala A - F.
Institutt for lingvistiske, litterære og estetiske studium
E-post: studierettleiar@lle.uib.no