Emner: GEO309 Semesteroppgave - Høst 2012




Studiepoeng

10.0

Undervisningsspråk

Engelsk og norsk

Undervisningssemester

Vår og haust

Mål og innhald

Kurset gir studenten ei innføring i teoriar, metodar og forskningsdesign som skal nyttast i eiga masteroppgåve. I samarbeid med rettleiar skal studenten sette seg inn i relevante teoriar, metodar og forskingsmessige framgangsmåtar (forskingsdesign) tilpassa egia masteroppgåve i geografi.

Læringsutbyte

Studenten skal ha fått eit overblikk over viktig teoretisk og kontekstuell viten innan feltet for masteroppgåva og utvikle ei metodisk ramme for å analysere problemstillinga.

Krav til forkunnskapar

Tatt opp på master i geografi eller andre masterprogram Institutt for geografi deltar i.

Tilrådde forkunnskapar

GEO310 og GEO308

Krav til studierett

Reservert studentar ved Master i geografi, Master's in Resources and Human Adaptations og Master i region og regionalisering

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Rettleiing, sjølvstendig skriving, presentasjon i plenum

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Utkast til semesteroppgåva skal presenterast i plenum med rettleiar og opponent. Dette er milepæl nr. 2 i masterprogram i geografi og Master's in Development Geography.

Vurderingsformer

Godkjent/ikkje godkjent semesteroppgåve (ca. 5-6000 ord). Munnleg til endeleg mastereksamen (GEO350).

Karakterskala

Bestått/ikkje bestått

Fagleg overlapp

GEO303 (10 poeng)

Emneevaluering

Institutt for geografi evaluerer ein tredjedel av kursporteføljen kvart semester. GEO309 vil difor bli evaluert minimum kvar tredje gong kurset vert undervist.

Kontaktinformasjon

Institutt for geografi

Studieveileder@geog.uib.no