Master i medie- og interaksjonsdesign
Haust
Mens tradisjonelle media distribuerer, kringkastar eller gjer tilgjengeleg informasjon og redaksjonelt innhald som gjer det mogleg for opplyste borgarar å delta i den offentlege debatt, er det i dag ein økt førespurnad etter nye tekniske løysingar, nye format for publikumsdeltaking og brukargenerert innhald, og som en konsekvens blir nye verdiar knytt til produkt, applikasjonar og system. Dei vil appellere til brukaranes kjensler og opplevingar, og kan innrettast på ei rekkje publikumsgrupper.
Masterprogram i medie- og interaksjonsdesign handlar om å laga teknologiske løysingar som hjelper mediebrukarar til å forstå og samhandle med innhald og teknologi. Studentane skal lære å utvikle nye tekniske og innhaldsmessige løysingar for mediebruk og som støttar arbeidspraksisar i mediebransjen. Masterprogram i medie- og interaksjonsdesign gjev studentane ei bransjenær utdanning, som gjer dei i stand til å konstruere prototypar på nye medium, og evaluere brukaropplevingane til mediebrukarar og profesjonelle, og på denne måten utvikle effektive og engasjerande løysingar, inklusiv multiplattform-løysingar, mellom brukarar og media.
Studentane vil få moglegheita til å utforske etablerte så vel som innovative medieteknologiar og sjangrar, og vil få erfaring med ulike designmetodar knytt til nye media. Masterprogrammet er ei tverrfagleg utdanning basert på human-computer interaction (HCI), brukaroppleving- og publikumsstudiar, og eksperimentell utprøving av prototypar (mediedesign). Programmet vil gje studentane praktiske, analytiske, metodologiske og teoretiske ferdigheitar innafor interaksjonsdesign for digitale media.
Masterprogram medie- og interaksjonsdesign er eit teoretisk og metodisk forankra universitetsstudium som legg vekt på problembasert læring gjennom idéworkshops, teknisk opplæring, samarbeid i grupper, sjølvstendige studiar og akademisk refleksjon knytt til eigen og andre si praksis. Opptak er basert på ein bachelorgrad i medie- og interaksjonsdesign eller tilsvarande. Ytterlegare spesialisering skjer gjennom individuelt og kollaborativt arbeid knytt til masterprosjektet. Masterprosjektet er ein prototype, innhaldsproduksjon eller brukarstudie som blir akademisk evaluert gjennom ei individuelle eller gruppebasert masteroppgåve. Undervisninga er lokalisert i Media City Bergen.
Kandidaten skal ved avslutta program ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, dugleikar og generell kompetanse:
Kunnskap
Kandidaten
Dugleikar
Kandidaten
Generell kompetanse
Kandidaten
For å kvalifisera til opptak til masterprogrammet i medie- og interaksjonsdesign må søkjarar ha ein bachelorgrad i nye media, interaksjonsdesign, informasjonsvitskap, eller tilsvarande.
Søkjarar må ha minimum C som gjennomsnittskarakter i den faglege fordjupinga som utgjer opptaksgrunnlaget, for å bli vurdert til opptak.
Det er begrensa plassar på masterprogrammet i medie- og interaksjonsdesign. Studiestart er kvart haustsemester.
INFO361 Advaned Topics in Human-Computer Interaction (15 sp)
1.semester:
2.semester: MIX302 Prosjektdesign og feltstudiar (30 sp)
3. og 4. semester: MIX350 Masterprosjekt i medie- og interaksjonsdesign (60 sp)
Gjennom første og andre semester følgjer studentane også ein serie månadlege frukostseminar saman med masterstudentar frå dei andre profesjonsorienterte programma, MASV-JOU og MASV-MAN, der dei deltek i gjesteførelesningar frå bransjen, snakkar om prosjektidear og initierer mogleg samarbeid på tvers av utdanningane.
Karakterar ved Universitetet i Bergen blir gitte anten
Bokstavkarakterar er mest utbreidde
Utdanninga sitt fokus på kombinasjonen mellom tradisjonelle og digitale media sikrar at studentane er godt førebua for ulike profesjonelle situasjonar og arbeidsoppgåver innan medie- og informasjonsbransjane, frå innhaldsproduksjon til teknisk arbeid.
Ein mastergrad i medie- og interaksjonsdesign gjer studentane kvalifisert til ein profesjon som interaksjonsdesignerar eller designarar for brukaroppleving (UX), med særleg kompetanse innan media og teknologi. Studentane er òg kvalifisert til jobbar innan kvalitetssikring, webdesign, front-end-utvikling, digital marknadsføring og konsulentarbeid knytt til digitale media. Ein mastergrad i medie- og interaksjonsdesign kvalifiserer òg til forsking og undervising innan digitale media, medieproduksjon, interaksjonsdesign og design for brukaroppleving (UX).
Masterprogrammet blir kontinuerlig evaluert i tråd med retningslinene for kvalitetssikring ved UiB. Emne- og programevalueringar finn ein på kvalitetsbasen.uib.no
Kvart emne vert evaluert av studentane kvart 3.år, av faglærer kvart år.
Programmet vert evaluert av ekstern programsensor over ein fireårsperiode.
Institutt for informasjons- og medievitskap
Programrådet har ansvar for fagleg innhald og oppbygging av studiet og for kvaliteten på studieprogrammet.