Studieprogram: MASV-MIX Masterprogram i medie- og interaksjonsdesign - Høst 2017




Namn på grad

Master i medie- og interaksjonsdesign

Omfang og studiepoeng

120 studiepoeng

Fulltid/deltid

Fulltid

Undervisningsspråk

Norsk

Studiestart - semester

Haust

 

 

Mål og innhald

Mens tradisjonelle media distribuerer, kringkastar eller gjer tilgjengeleg informasjon og redaksjonelt innhald som gjer det mogleg for opplyste borgarar å delta i den offentlege debatt, er det i dag ein økt førespurnad etter nye tekniske løysingar, nye format for publikumsdeltaking og brukargenerert innhald, og som en konsekvens blir nye verdiar knytt til produkt, applikasjonar og system. Dei vil appellere til brukaranes kjensler og opplevingar, og kan innrettast på ei rekkje publikumsgrupper. 

 

Masterprogram i medie- og interaksjonsdesign handlar om å laga teknologiske løysingar som hjelper mediebrukarar til å forstå og samhandle med innhald og teknologi. Studentane skal lære å utvikle nye tekniske og innhaldsmessige løysingar for mediebruk og som støttar arbeidspraksisar i mediebransjen. Masterprogram i medie- og interaksjonsdesign gjev studentane ei bransjenær utdanning, som gjer dei i stand til å konstruere prototypar på nye medium, og evaluere brukaropplevingane til mediebrukarar og profesjonelle, og på denne måten utvikle effektive og engasjerande løysingar, inklusiv multiplattform-løysingar, mellom brukarar og media. 

 

Studentane vil få moglegheita til å utforske etablerte så vel som innovative medieteknologiar og sjangrar, og vil få erfaring med ulike designmetodar knytt til nye media. Masterprogrammet er ei tverrfagleg utdanning basert på human-computer interaction (HCI), brukaroppleving- og publikumsstudiar, og eksperimentell utprøving av prototypar (mediedesign). Programmet vil gje studentane praktiske, analytiske, metodologiske og teoretiske ferdigheitar innafor interaksjonsdesign for digitale media. 

 

Masterprogram medie- og interaksjonsdesign er eit teoretisk og metodisk forankra universitetsstudium som legg vekt på problembasert læring gjennom idéworkshops, teknisk opplæring, samarbeid i grupper, sjølvstendige studiar og akademisk refleksjon knytt til eigen og andre si praksis. Opptak er basert på ein bachelorgrad i medie- og interaksjonsdesign eller tilsvarande. Ytterlegare spesialisering skjer gjennom individuelt og kollaborativt arbeid knytt til masterprosjektet. Masterprosjektet er ein prototype, innhaldsproduksjon eller brukarstudie som blir akademisk evaluert gjennom ei individuelle eller gruppebasert masteroppgåve. Undervisninga er lokalisert i Media City Bergen.

Læringsutbyte

Kandidaten skal ved avslutta program ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, dugleikar og generell kompetanse:

 

Kunnskap

Kandidaten

 

Dugleikar

Kandidaten

 

Generell kompetanse

Kandidaten

Opptakskrav

For å kvalifisera til opptak til masterprogrammet i medie- og interaksjonsdesign må søkjarar ha ein bachelorgrad i nye media, interaksjonsdesign, informasjonsvitskap, eller tilsvarande. 

Søkjarar må ha minimum C som gjennomsnittskarakter i  den faglege fordjupinga som utgjer opptaksgrunnlaget, for å bli vurdert til opptak.

Det er begrensa plassar på masterprogrammet i medie- og interaksjonsdesign. Studiestart er kvart haustsemester.

Obligatoriske emne

http://www.uib.no/nb/emne/MIX301

http://www.uib.no/nb/emne/MIX301MIX301 Medieteknologi: teori og utvikling (15 sp)

INFO361 Advaned Topics in Human-Computer Interaction (15 sp)http://www.uib.no/nb/emne/MIX302

http://www.uib.no/nb/emne/MIX302MIX302 Prosjektdesign og feltstudiar (30 sp)http://www.uib.no/nb/emne/MIX350

http://www.uib.no/nb/emne/MIX350MIX350 Masterprosjekt i medie- og interaksjonsdesign (60 sp)

Rekkefølgje for emne i studiet

1.semester: http://www.uib.no/nb/emne/MIX301MIX301 Medieteknologi: teori og utvikling (15 sp) og INFO361 Advaned Topics in Human-Computer Interaction (15 sp)

2.semester: MIX302 Prosjektdesign og feltstudiar (30 sp)

3. og 4. semester: MIX350 Masterprosjekt i medie- og interaksjonsdesign (60 sp)

 

Gjennom første og andre semester følgjer studentane også ein serie månadlege frukostseminar saman med masterstudentar frå dei andre profesjonsorienterte programma, MASV-JOU og MASV-MAN, der dei deltek i gjesteførelesningar frå bransjen, snakkar om prosjektidear og initierer mogleg samarbeid på tvers av utdanningane.

Undervisningsmetodar

Undervisingsmetodane inkluderer seminar, workshops, individuell og gruppevis rettleiing, og praktisk arbeid (dvs. gruppearbeid, labarbeid, og utplassering hos eit medieselskap), kombinert med tilbakemelding på skriftleg og praktisk arbeid gjennom heile utdanninga. Deler av praksisarbeidet blir organisert i eit samband mellom studentar og verksemder i mediebransjen.

Vurderingsformer

Masterprogram i medie- og interaksjonsdesign vurderer studentane gjennom ei prosjektskildring, praktiske produksjonar, mappevurdering, og ei akademisk masteroppgåve og tilhøyrande forsvar av denne. Kollaborativt praksisarbeid blir vurdert på bakgrunn av individuelle refleksjonsoppgåver.

Karakterskala

Karakterar ved Universitetet i Bergen blir gitte anten

  1. som 'Bestått' eller 'Ikkje bestått', eller
  2. som ein bokstav etter skalaen A, B, C, D, E, F, der F er stryk.

Bokstavkarakterar er mest utbreidde

Vitnemål og vitnemålstillegg

Vitnemål blir skrive ut etter at graden er fullført.

Grunnlag for vidare studium

Programmet kvalifiserer til PhD-studiar innan medieproduksjon, interaksjonsdesign, medievitskap, informasjonsvitskap og andre relaterte felt.

Relevans for arbeidsliv

Utdanninga sitt fokus på kombinasjonen mellom tradisjonelle og digitale media sikrar at studentane er godt førebua for ulike profesjonelle situasjonar og arbeidsoppgåver innan medie- og informasjonsbransjane, frå innhaldsproduksjon til teknisk arbeid.

Ein mastergrad i medie- og interaksjonsdesign gjer studentane kvalifisert til ein profesjon som interaksjonsdesignerar eller designarar for brukaroppleving (UX), med særleg kompetanse innan media og teknologi. Studentane er òg kvalifisert til jobbar innan kvalitetssikring, webdesign, front-end-utvikling, digital marknadsføring og konsulentarbeid knytt til digitale media. Ein mastergrad i medie- og interaksjonsdesign kvalifiserer òg til forsking og undervising innan digitale media, medieproduksjon, interaksjonsdesign og design for brukaroppleving (UX).

Evaluering

Masterprogrammet blir kontinuerlig evaluert i tråd med retningslinene for kvalitetssikring ved UiB. Emne- og programevalueringar finn ein på kvalitetsbasen.uib.no

Kvart emne vert evaluert av studentane kvart 3.år, av faglærer kvart år.

 

Programmet vert evaluert av ekstern programsensor over ein fireårsperiode.

Programansvarleg

Institutt for informasjons- og medievitskap

 

Programrådet har ansvar for fagleg innhald og oppbygging av studiet og for kvaliteten på studieprogrammet.

Administrativt ansvarleg

Det samfunnsvitenskapelige fakultet v/ Institutt for informasjons- og medievitenskap har det administrative ansvaret for emnet og studieprogrammet.

Kontaktinformasjon

studierettleiar.praktiskinfomedia@uib.no