Kunnskapar:
Studenten skal
- gjere greie for og drøfte sentrale perspektiv i religionsvitskapleg fagdidaktikk
- ha kunnskap om læreplanane i religions- og livssynsfaga, og kunne analysere dei kritisk
- gjere greie for historia til religions- og livssynsfaga i Noreg, og diskutere faga i einstørre internasjonal samanheng
Ferdigheiter:
Studenten skal
- kunne planleggje og gjennomføre undervisningsopplegg i religions- og livssynsfaget på ungdomstrinnet
- bruke fagdidaktisk teori til å vurdere og reflektere kritisk rundt eigen og andre si undervisning
- kunne bruke og fagleg grunngje val av læringsaktivitetar og arbeidsmåtar tilpassa elevar på ungdomstrinnet
Generell kompetanse:
Studenten skal
- konkretisere målsetjingane i religions- og livssynsfaget på ungdomstrinnet med utgangspunkt i fagleg kunnskap
- med stor grad av sjølvstendighet utvikle eigen fagdidaktisk kompetanse og slik kunne bidra til å fornye kompetansen i religions- og livssynsfaga i skulen
- nytte fagkunnskap til å byggje relasjonar til elever og føresette, og samarbeide med aktørar som er relevante for skoleverket.
Opptak til praktisk-pedagogisk utdanning med minimum 60 studiepoeng religionsvitskap/religionshistorie frå universitet eller høgskole.
Eksamen i DIDAREL1 må vere avlagt før DIDAREL2.
Frammøte på forelesingane og seminara dannar grunnlaget for fagdidaktiske drøftingar av utdanningsløp, læreplanen og religionsdidaktiske problemstillingar. Dette skal leie fram til fagleg, didaktisk, yrkesetisk og sosial kompetanse, som igjen skal føre til naudsynt kompetanse for endring og utvikling. Difor er det obligatorisk frammøte på minst 80 prosent av forelesings- og seminarundervisninga.
For å kunne gå opp til eksamen i DIDAREL2 kan studentane bli pålagt å gjere inntil 2 obligatoriske aktivitetar innan fastsette tidsfristar. Konkretisering av obligatoriske aktivitetar vil gå fram av semester- og eksamensplanar.