Overordna mål:
Studenten skal ha inngåande kunnskap om og forståing for dei krav som vert stilt til eigenskapar ved målemetodar og evalueringsformer som vert brukt ved funksjonsvurdering. Ein skal ha erfaring med bruk av kvantitative og kvalitative vurderingsformer, og kunne reflektere over bruk av desse som fysioterapeut i klinisk arbeid og i forsking.
Innhald:
I emnet vert det teke utgangspunkt i WHO sitt klassifikasjonssystem av funksjon, ICF. Sentrale måleteoretiske emne vert presentert, og ulike målemetodar med diskriminerande, predikerande og evaluerande eigenskapar vert presentert og problematisert. Studentane får sjølv erfaring i systematisk måling og observasjon av funksjon. Undervisinga vert vinkla mot funksjonsområde med relevans for fysioterapeutar.
Studenten skal kunne gjere greie for
Studenten skal kunne bruke kunnskapen
Studenten skal kunne kommunisere ei forståing av styrke og veikskap ved kvalitative og kvantitative vurderingsformer og korleis dei kan supplere kvarandre ved funksjonsvurdering.
Forelesingar
Seminar
Øvingar i statistikk
Sjølvstudiar
Eigen presentasjon av oppgåve
Datainnsamling
Oppgåveskriving
Tre undervisningssamlingar, á 2-3 dagar
40-45 timar
1-2 veker (7 dagar)
For å få godkjent emnet, må alle arbeida vere gjennomført
Min. 80% frammøte på forelesingar og seminar, samt aktiv deltaking i gruppearbeid.
Mappeevaluering basert på innlevert arbeid
Ekstern og intern sensor
Det vert oppgitt litteratur i emnet som skal danne utgangspunkt for læringsaktivitetane til studentane
Sjå pensumliste i Studentportalen
Institutt for global helse og samfunnsmedisin.
studie@igs.uib.no
Tel: 55586100
Emneansvarlig:
Liv Inger Strand, Institutt for global helse og samfunnsmedisin
http://www.uib.no/personer/Liv.Inger.Strand