Overordna mål:
Studenten skal kunne gjere greie for teoriar og modellar for motorisk utvikling, læring og kontroll av rørsle, og kunne bruke denne kunnskapen ved funksjonsanalyse og tilrettelegging av tiltak for å fremje funksjonsevne, med vekt på gange og balanse.
Innhald:
Rørslevitskap omfattar forskingsbasert kunnskap om utvikling, læring og kontroll av rørsle. Dette er eit fleirfagleg forskingsområde og omfattar funksjonell anatomi, biomekanikk, nevro- og muskelfysiologi, samt psykologiske, pedagogiske og kulturelle aspekt ved rørsle. I dette emnet vert teorigrunnlaget knytt til klinisk praksis med fokus på balanse, gange, mobilitet og finmotoriske ferdigheiter. Rørsler vert forstått som resultat av eit samspel mellom person, oppgåve og omgjevnader.
Studenten skal kunne gjere greie for
Studenten skal kritisk kunne drøfte
Studenten skal sjølv kunne velja klinisk brukbare metodar og utføre avgrensa studiar for vurdering av balanse og gangfunksjon.
Førelesningar
Studentpresentasjonar av vitskaplege artiklar
Laboratoriekurs i metodar for vurdering av balanse og gangfunksjon
Seminar med tema knytt til skriftlege oppgåver
Medstudent- og rettleiarkommentar til skriftlege oppgåver.
Tre undervisningssamlingar, á 2-3 dagar
1-2 veker (7 dagar)
40 - 45 timer
For å få godkjent emnet må alle obligatoriske oppgåver vere gjennomført
Min. 80% frammøte på forelesingar og seminar, samt aktiv deltaking i gruppearbeid
Mappeevaluering basert på skriftlege oppgåver
Ekstern og intern sensor
Det vert oppgitt litteratur på Mitt UiB som skal danne utgangspunkt for læringsaktiviteten til studentane
Institutt for global helse og samfunnsmedisin.
studie@igs.uib.no
Tel: 55586100
Emneansvarlig:
Mona Kristin Aaslund, Institutt for samfunnsmedisinske fag
http://www.uib.no/personer/Mona.Kristin.Aaslund
Institutt for global helse og samfunnsmedisin