Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskap:
Studenten...
- har inngåande kunnskap om sentrale omgrep, samt metodar innan evaluerings- og implementeringsforsking
- har utdjupande kunnskap om samanhengen mellom målgruppe, føremål, tiltak og resultat av igangsetjing av barnevernstiltak
- har inngåande kunnskap om sentrale implementerings- og evalueringsstudiar med relevans for barnevernsfeltet
- har god kunnskap om faktorar som hemmar og fremjar tverrfagleg samarbeid
Ferdigheiter:
Studenten...
- kan bruke og vurdere kartleggingsverktøy knytt til barnevernet sitt tiltaksarbeid
- kan bruke kunnskapsdatabasar og kunnskapsstatusar som er relevante for barnevernet sitt tiltaksarbeid
- kan planleggje og gjennomføre systematiske evalueringar av tiltak i barnevernet
- kan tolke resultat og vurdere validitet i konklusjonar frå studiar med evalueringsdesign, med særleg vekt på effektstudiar
Generell kompetanse:
Studenten...
- kan kritisk reflektere over samanhengen mellom teori og forsking i iverksetjing av tiltak
- kan reflektere over internasjonal spreiing av intervensjonar og tilpassingar til einskilde målgrupper med fokus på etniske minoritetsgrupper
- kan bruke evalueringsresultat i utviklinga av eigen praksis
- kan kritisk reflektere over implementering og kva denne har å seie for å oppnå effektar av tiltak
- kan reflektere over kva systematisk evaluering for kvalitetssikring i barnevernet har å seie
Det blir lagt opp til ein skriftleg og munnleg presentasjon av eit gruppebasert arbeid. Rettleiing vil bli gjeve.
Deltaking i gruppebasert oppgåve er obligatorisk.
Heimeeksamen, 5 dagar.
Talet på ord: 3000 (litteraturliste ikkje inkl.).
Vår
Det er tilbod om eksamen i påfølgjande, undervisingsfrie semester. Studenten må ha greidd alle obligatoriske arbeidskrav i undervisingssemesteret.
Informasjonssenteret:
Tlf 55 58 27 10 (hverdager 09.30-14.30)