Haust (andre semester) og vår (tredje semester)
Overordna mål:
I rørsleviteskap er målet å få vidare forståing av sentrale modellar for motorisk kontroll, motorisk utvikling og motorisk læring som utgangspunkt for betring av nevro-muskulær kontroll og utvikling i behandling av pasientar.
I treningslære skal studentane få vidare kunnskap om korleis fysisk aktivitet verker og kva som set grenser for eit individs fysiske kapasitet.
Innhald:
Rørslevitskap omhandlar modeller for motorisk kontroll og motorisk læring.
Emnet treningslære omhandlar fysiologisk adaptasjon til styrke- uthaldenhet - og bevegeligheitstrening og korleis aktiviteten bør planleggast og gjennomførast for at den skal få optimal effekt, hovudsakleg hos pasientar med muskel- og skjelettlidingar.
I rørslevitenskap skal studentane kunne definere, gjera greie for og diskutera
Studentane skal kunne gjera greie for dei konsekvensar desse modellane har for vår forståing av korleis stillingar og rørsler blir til og korleis vi skal legge til rette for at motorisk læring skal skje så effektivt som mulig. Studenten skal kunne gjera greie for terapeutiske implikasjonar for ulike modellar av motorisk kontroll og læring.
I treningslære skal studentane kunne definera, gjera greie for og diskutera
30 t førelesingar og gruppearbeid, samt sjølvstudium.
Førelesingane og gruppearbeid er obligatorisk
5 - dagars skriftlig heimeeksamen.
Ekstern og intern sensor
Karakterskala A - F, der A er beste karakter og F er strykkarakter.
Det vil bli oppgitt litteratur som skal danna utgangspunkt for læringsaktivitet til studentane.
Undervisninga vert evaluert av studentane med spørjeskjema. Resultata av evalueringa vert årleg gjennomgått av lærarane på studiet.
Institutt for global helse og samfunnsmedisin.
e-post: studie@isf.uib.no
tel: 55586100
Emneansvarleg:
Ingeborg H Brækken
e-post: Ingeborg.Brekken@isf.uib.no