Emner: SAMPOL307 Forskningsdesign og kvalitative metoder - Høst 2017




Studienivå (studiesyklus)

Master

Undervisningsspråk

Norsk og engelsk

Undervisningssemester

Vår

Mål og innhald

SAMPOL307 er eit emne i forskingsdesign. I tillegg til å studere eit breitt utval kjerneemnar innan forskingsdesign, vil studentane bli gjeve opplæring i logikk og bruken av datainnsamling og -analyse av kvalitative samfunnsdata.

 

Kurset fokuserer på logikken som ligg bak forskingsdesignet, og nytteverdien og relevansen av fleire forskjellige metodar innan kvalitativ datainnsamling og analysar av denne i samfunnsvitskaplege studiar.

 

Spesifikke emnar inkluderer: konseptualisering, kausalitet, casestudiar og samanlikning av par, komparativ metode, prosessporing, kvalitativ komparativ analyse (QCA), multimetodeanalyse, komparativ historisk analyse, feltarbeid og intervjuar.

 

For å bli kjent med korleis dei forskjellige metodane og forskingsdesigna blir brukt i praksis i publiserte artiklar, vil studentane lese eit utval forskingsartiklar og skrive fleire tekster som: (1) diskuterer korleis spesifikke metodar blir brukt og (2) evaluerer resultata av metodevala.

 

Emnet er delt inn i følgjande deler:

Konseptualisering, kausalitet, casestudiar, parvis samanlikning og einingsutval, komparativ metode, prosessporing, komparativ historisk analyse, kvalitativ komparativ analyse (QCA), multimetodeanalyse, feltarbeid og intervju.

 

 

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte definert som kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse.

 

Kunnskapar. Studenten skal ved avslutta emne:

Ferdigheiter. Studenten skal ved avslutta emne:

Generell kompetanse. Studenten skal ved avslutta emne:

 

 

 

Krav til forkunnskapar

Bachelorgrad i samanliknande politikk eller tilsvarande

Tilrådde forkunnskapar

SAMPOL305 Multivariat dataanalyse

SAMPOL306 Masterseminar i komparativ politikk

Krav til studierett

Emnet er reservert studentar som er tatt opp til masterprogrammet i samanliknande politikk

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Førelesningar

 

 

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Fullstendig oppmøte i ikkje færre enn 13 av 15 gruppemøter

Vurderingsformer

Det gis kun én samlet karakter, og den er er basert på følgjande tre element: (1) seks timars avsluttande eksamen (60%), (2) Fire innleveringsoppgåver av 1000 ord (40%).

Karakterskala

A-F

Fagleg overlapp

Full poengreduksjon mot SAMPOL304

Vurderingssemester

Vår

Emneevaluering

Emnet vert evaluert jamleg

Kontaktinformasjon

studieveileder@sampol.uib.no