Emnet skal gi studentane ei vidareføring i fagfeltet fagdidaktikk innanfor tre hovudområde:
- Strategiar for språkkompetanse
- Tilrettelegging for tysklæring
- Rettleiing og vurdering
Studentane skal kunne:
- drøfte problemstillingar som gjeld vilkår for læring og utvikling.
- undersøke læring i eige klasserom i tyskundervisninga ved hjelp av fagkunnskap og fagdidaktisk teori, og presentere refleksjon over dette skriftleg og munnleg.
- rettleie elevane i læringsprosessane deira på grunnlag av teoriar om framandspråkslæring, språk og kultur, og vurdere elevane sitt læringsutbytte.
- vurdere og grunngi val av læremiddel og arbeidsformer i tyskundervisninga.
- uttrykkje seg munnleg og skriftleg på tysk innan fagfeltet.
Forelesing: 2 timar per veke i 8 veker
Seminar: 2 timar per veke i 2 veker
For å kunne gå opp til eksamen må studentane
- ha lagt fram eit sjølvstendig arbeid der dei presenterer og drøftar eigne erfaringar frå praksisklasserommet i lys av ein eller fleire pensumtekstar i tyskfaget.
- ha levert eit førsteutkast til prosjektoppgåva.
Eksamen er ei rettleia prosjektoppgåve der studentane sjølve vel tema og problemstilling. Nærare retningsliner for oppgåva vert gitt i studiet.
Oppgåva vert skriven på tysk.