Emner: HEL320A Masterprogram i helsefag, felles studiedel: Forskningsmetode og -etikk - Høst 2017




Studiepoeng

10.0

Studienivå (studiesyklus)

Master

Undervisningsspråk

Norsk

Undervisningssemester

Haust

Mål og innhald

Overordna mål:

 

Studentane skal gjennom emnet tileigne seg grunnleggjande kunnskap om ulike forskingsmetodar, deira bruk og metodologiske fundament, samt om forskingsetiske tema. Emnet skal bidra til utvikling av ei analytisk haldning og sjølvstende i skriftleg arbeid med tanke på kunnskap om metodologi og metode, metodebruk og forskingsetikk.

 

Fagleg innhald:

Innhaldet i dette emnet skal dekke ulike typar kvalitative og kvantitative forskingsmetodar, deira teoretiske fundament, bruk og praktiske framgangsmåtar, med særlig vekt på forsking i helsefag. Vitskapsetiske temaområde som normer for vitskapleg virke og forskingsetikk skal inngå.

Læringsutbyte

Etter fullført kurs skal studentane kunne

.

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Førelesingar og seminar

Oppgåveløysing med rettleiing frå medstudentar og faglærarar, på nett og i seminar.

 

 

Undervisinga er lagt i 3 bolker ila haustsemesteret. Kvar bolk er, saman med statistikkemnet (HELSTA), på 1 veke kvar.

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Aktiv deltaking på seminar og i gruppearbeid.

Presentasjon av gruppeoppgåve og innlevering av denne i læringsmappe.

Vurderingsformer

Ei individuell, skriftleg forskingsdesignoppgåve,

I tillegg vert ei gruppeoppgåve godkjent etter munnleg framlegg med tilbakemelding i seminar.

 

2 interne sensorer

Karakterskala

karakterskala A - F

Kontaktinformasjon

Institutt for global helse og samfunnsmedisin.

e-post: studie@igs.uib.no

tel: 55586100

 

Emneansvarleg:

Råheim, Målfrid

Institutt for global helse og samfunnsmedisin.

http://www.uib.no/personer/Malfrid.Raheim