Overordna mål:
Studentane skal gjennom emnet tileigne seg grunnleggjande kunnskap om ulike forskingsmetodar, deira bruk og metodologiske fundament, samt om forskingsetiske tema. Emnet skal bidra til utvikling av ei analytisk haldning og sjølvstende i skriftleg arbeid med tanke på kunnskap om metodologi og metode, metodebruk og forskingsetikk.
Fagleg innhald:
Innhaldet i dette emnet skal dekke ulike typar kvalitative og kvantitative forskingsmetodar, deira teoretiske fundament, bruk og praktiske framgangsmåtar, med særlig vekt på forsking i helsefag. Vitskapsetiske temaområde som normer for vitskapleg virke og forskingsetikk skal inngå.
Etter fullført kurs skal studentane kunne
.
Førelesingar og seminar
Oppgåveløysing med rettleiing frå medstudentar og faglærarar, på nett og i seminar.
Undervisinga er lagt i 3 bolker ila haustsemesteret. Kvar bolk er, saman med statistikkemnet (HELSTA), på 1 veke kvar.
Aktiv deltaking på seminar og i gruppearbeid.
Presentasjon av gruppeoppgåve og innlevering av denne i læringsmappe.
Ei individuell, skriftleg forskingsdesignoppgåve,
I tillegg vert ei gruppeoppgåve godkjent etter munnleg framlegg med tilbakemelding i seminar.
2 interne sensorer
Institutt for global helse og samfunnsmedisin.
e-post: studie@igs.uib.no
tel: 55586100
Emneansvarleg:
Råheim, Målfrid
Institutt for global helse og samfunnsmedisin.
http://www.uib.no/personer/Malfrid.Raheim