Emner: KOPRA102 Læringsprosesser - Vår 2017
Studiepoeng, omfang
0
Studienivå (studiesyklus)
Bachelor
Fulltid/deltid
Fulltid
Undervisningsspråk
Norsk
Undervisningssemester
Haust
Undervisningsstad
Praksisskule og UiB
Mål og innhald
Emnet skal gje erfaring med skulen sett frå eit pedagogisk og fagdidaktisk perspektiv. Studentane skal i hovudsak følgje lærar(ar) i undervisningsfaga sine. Dei skal delta i planlegging, gjennomføring og evaluering av undervisning. Vidare skal dei sjølv planleggje og gjennomføre minst ein læringsaktivitet med ein klasse eller gruppe elevar. Studentane skal også utdjupe observasjonskunnskapen sin, og få øving i intervju som metode.
KOPRA102 må normalt takast parallelt med PEDA121 og fagdidaktikkemne som inngår i programmet i 3. semester.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten kan:
- gjere greie for faglæraren sine ulike roller og arbeidsoppgåver
- drøfte i lys av praksis og teori korleis ulike situasjonar og rammevilkår påverkar undervisning og læring
Dugleikar
Studenten kan:
- Planleggje og gjennomføre korte læringsaktivitetar med elevar
- Samtale om fag med elevar og lærerar
- Nytte observasjon og intervju som metode i ulike settingar i skulen for bruk i eige utviklingsarbeid
Generell kompetanse
Studenten kan:
- Reflektere over skulefaglege utfordringar i lys av praktiske eksempel.
- Delta i skulesamfunnet og kommunisere med elevar og framtidige kollegaer
Krav til forkunnskapar
KOPRA101
Krav til studierett
Opptak til lektorprogram ved UiB
Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning
- 7 dagar (MN)
- 8 dagar (HF)
Dette inkluderer føre- og etterarbeid ved UiB.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- 100 % oppmøte i praksis inkludert for- og etterarbeid.
- Gjennomføre og planleggje minst éin læringsaktivitet
- Gjennomføre eit intervju med ein elev/lærar.
- Loggføring for alle praksisdagar.
Vurderingsformer
- Vurdering av deltaking i praksis vert gjort saman med rettleiar i skulen.
- Vurdering av studenten sin faglege refleksjon over erfaringar frå praksis vert gjort av fagdidaktikarar og pedagogar ved UiB.
Karakteren vert fastsett på grunnlag av ei samla vurdering av punkta over.
Karakterskala
Greidd/ikkje greidd
Vurderingssemester
Haust
Emneevaluering
Emnet blir evaluert i tråd med UiB sitt kvalitetssikringssystem.
Programansvarleg
Det matematisk-naturvitskaplege fakultet
Det humanistiske fakultet
Administrativt ansvarleg
Institutt for pedagogikk, Det psykologiske fakultet
Programstyret for lektorutdanning ved UiB har emneansvar for KOPRA102.
Kontaktinformasjon
studierettleiar@psyfa.uib.no
55 58 27 10