Emner: KOPRA102 Læringsprosesser - Vår 2017




Studiepoeng, omfang

0

Studienivå (studiesyklus)

Bachelor

Fulltid/deltid

Fulltid

Undervisningsspråk

Norsk

Undervisningssemester

Haust

Undervisningsstad

Praksisskule og UiB

Mål og innhald

Emnet skal gje erfaring med skulen sett frå eit pedagogisk og fagdidaktisk perspektiv. Studentane skal i hovudsak følgje lærar(ar) i undervisningsfaga sine. Dei skal delta i planlegging, gjennomføring og evaluering av undervisning. Vidare skal dei sjølv planleggje og gjennomføre minst ein læringsaktivitet med ein klasse eller gruppe elevar. Studentane skal også utdjupe observasjonskunnskapen sin, og få øving i intervju som metode.

KOPRA102 må normalt takast parallelt med PEDA121 og fagdidaktikkemne som inngår i programmet i 3. semester.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskapar

Studenten kan:

Dugleikar

Studenten kan:

Generell kompetanse

Studenten kan:

Krav til forkunnskapar

KOPRA101

Krav til studierett

Opptak til lektorprogram ved UiB

Undervisningsformer og omfang av organisert undervisning

Dette inkluderer føre- og etterarbeid ved UiB.

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Vurderingsformer

Karakteren vert fastsett på grunnlag av ei samla vurdering av punkta over.

Karakterskala

Greidd/ikkje greidd

Vurderingssemester

Haust

Emneevaluering

Emnet blir evaluert i tråd med UiB sitt kvalitetssikringssystem.

Programansvarleg

Det matematisk-naturvitskaplege fakultet
Det humanistiske fakultet

Administrativt ansvarleg

Institutt for pedagogikk, Det psykologiske fakultet

Programstyret for lektorutdanning ved UiB har emneansvar for KOPRA102.

Kontaktinformasjon

studierettleiar@psyfa.uib.no
55 58 27 10