Emner: MATDID210 Matematikkdidaktikk 1 - Vår 2017




Undervisningsspråk

Norsk/dansk

Undervisningssemester

Haust

Undervisningsstad

Bergen

Mål og innhald

Emnet tek for seg læring og undervisning i faget matematikk. Også kunnskapar om og refleksjon over forkunnskapar og kunnskapsutvikling hos elevane, og dessutan arbeids- og vurderingsformer knytt til læring i matematikk står sentralt. Kunnskap om på kva måte undervisning kan planleggast, tilpassast og gjennomførast vil også høre med. Også det spesielle forholdet mellom matematikk og andre samfunnsområde vil bli belyst. Kunnskap og refleksjonar over matematikken sitt særpreg og konsekvensar for mål, innhald og arbeidsmåtar i opplæringa blir tatt opp.

Døme på emne som kan bli tekne opp:

 

- matematisk kompetanse

- diagnostiske oppgåver

- arbeidsformer

- matematikkhistorie

- digitale verktøy

- matematikkvanskar

- problemløysing

- undervisningskunnskap

 

Emnet har fortrinnsvis fokus på ungdomstrinnet.

 

Læringsutbyte

Kunnskaper

Kandidaten skal kunne

 

Dugleikar

Kandidaten skal kunne

 

Generell kompetanse

Kandidaten skal kunne

 

 

Krav til studierett

Studierett knytt til Det matematisk-naturvitskaplege fakultet si integrerte lektor- og adjunktutdanning.

Obligatorisk undervisningsaktivitet

To obligatoriske arbeidsoppgåver/aktivitetar (gyldig i tre semester; inneverande og to påfølgjande)

Bestått rettleia praksis i skolen.

Vurderingsformer

Prosjektoppgåve

Karakterskala

Ved sensur av emnet vert karakterskalaen A-F nytta.

Fagleg overlapp

Vurderingssemester

Det er ordinær eksamen kvart semester

Emneevaluering

Studentane skal evaluere undervisninga i tråd med UiB og instituttet sitt kvalitetssikringssystem.

Kontaktinformasjon

Studiekonsulent for lærarutdanninga ved MN, studieveileder.laerer@mnfa.uib.no