Norsk
Emnet er eit introduksjonsemne til masterprogrammet i medie- og interaksjonsdesign. Målet med emnet er
å gi studentane kritisk og kreativ kunnskap om avanserte medieteknologiske konsept og system.
Modul 1: Undervisninga i dette emnet vil fokusere på eit teknologisk konsept (til dømes visualisering, kunstig intelligens, eller 3D-modellering) som vil fungere som eit case gjennom semesteret. Studentane skal fordjupe seg i og diskutere teknologifilosofi som setter den utvalgde teknologien i ulike perspektiv, og dei skal utforske og eksperimentere praktisk med den aktuelle teknologien med mål om å utvikle nye applikasjonsområder for denne.
Gjennom teoretisk innsikt skal studentane bli i stand til å utfordre måten man nyttar teknologien på i dag, og gjennom praktiske øvingar knytt opp til moderne metodar for programvareutvikling vil studentane bli i stand til å designe og utvikle nye måtar å nytte den aktuelle teknologien på.
Modulen er workshopbasert, og workshoppane integrerer teori og praksis.
Modul 2 (frukostseminar): I det første og andre semesteret av masterutdanninga følgjer studentane óg ei serie frukostseminar, kor dei møter masterstudentane frå dei andre profesjonsorienterte medieprogramma, MASV-JOU og MASV-MAN, for og å snakke om prosjektidear og starte potensielle prosjekt på tvers av programma. Frukostseminara kan òg inkludere gjesteforelesarar. Programmet for seminaret blir avgjort i samband med studentane, og er òg ein arena kor studentane og lærarane saman kan avgjere tema og organisering av fellesworkshoppar.
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte:
Kunnskap
Studenten
Dugleikar
Studenten
Generell kompetanse
Studenten
Modul 1: Studentane skal gje ein 10 minutt munnleg presentasjon der dei diskuterer case-teknologien med utgangspunkt i eit av dei teoretiske perspektiva og levere inn minimum to (2) oppgåver.
Modul 2: Det er obligatorisk deltaking i 50% av frukostseminara.
Dei obligatoriske krava må vere godkjende før studenten kan gå opp til eksamen.
Godkjente obligatoriske krav har ingen tidsavgrensing.
Institutt for informasjons- og medievitskap