Norsk
Haust
Universitetet i Bergen
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse
Kunnskapar
Studenten
¿ har kunnskap om skulen sitt mandat og funksjon i samfunnet og er oppdatert på gjeldande lov- og planverk
¿ har kunnskap om læraryrket som profesjon
¿ har kunnskap om sentrale lærings-, utviklings- og motivasjonsteoretiske perspektiv og har utvikla eit kritisk forhold til desse
¿ har kunnskap om samanhengar mellom klasseleiing, undervisning, vurdering og eit inkluderande læringsfellesskap
¿ har kunnskap om tilrettelegging av læringsaktivitetar for elevar med ulike læreføresetnader og kulturell bakgrunn
¿ har kunnskap om ungdom i vanskelege situasjonar og deira rettigheiter i eit nasjonalt og internasjonalt perspektiv
¿ har kunnskap om bruk av IKT i undervisninga og utfordringar og moglegheiter knytt til dette
Ferdigheiter
Studenten
¿ kan identifisere og orientere seg i kunnskapsgrunnlaget for lærarprofesjonen
¿ kan identifisere og analysere problemstillingar knytt til skulen sitt danningsoppdrag i eit demokratisk og fleirkulturelt samfunn.
¿ kan foreslå og grunngje planar for eit godt klasse- og læringsmiljø i lys av teori
¿ kan identifisere og analysere
problemstillingar knytt til forholdet mellom ordinær undervisning og spesialundervisning
¿ Kan anvende forskings- og erfaringsbasert kunnskap til å identifisere ulike aspekt ved vurdering
¿ kan reflektere over digital kompetanse og IKT i lys av læreplanen sine overordna føringar på dette området
Generell kompetanse
Studenten
¿ kan kritisk reflektere over faglege, danningsteoretiske, profesjonsetiske og utdanningspolitiske spørsmål
¿ har ei profesjonell haldning og kan kritisk reflektere over spørsmål som gjeld elevars læring, danning og utvikling
¿ kan formidle og kommunisere pedagogiske problemstillingar knytt til utøving av læraryrket på eit fagleg avansert nivå
Undervisninga vert organisert som førelesingar og seminarundervisning i mindre grupper. I tillegg har studentane eit innføringskurs på 12 timar.
Seminarundervisninga legg vekt på studentaktive arbeidsmåtar og det vert rekna med at studentane møter førebudd til seminara. Kvar student har tilbod om 2 timar individuell rettleiing.
Omfang:
¿ Innføringskurs: 12 timar
¿ Forelesingar: 8 forelesingar á 2 timar
¿ Seminar: 9 seminar á 2 timar, 2 seminar á 4 timar
Følgjande aktivitetar er obligatoriske:
¿ Delta og møte førebudd på seminar
¿ Presentere eit case frå praksis med aktuell problemstilling munnleg på seminar.
¿ Utforme ein tekst på ca. 1000 ord der studenten skildrar eit aktuelt case, synliggjer ein tydeleg problemstilling og knyt dette saman med relevant litteratur
¿ Gje skriftleg tilbakemelding på caseskildringa til to medstudentar.
¿ Halde ein munnleg presentasjon med utgangspunkt i det aktuelle caset.
¿ Gje tilbakemelding på den munnlege presentasjonen til to medstudentar.
¿ Gjennomføre 7 veker praksis med greidd resultat
Munnleg eksamen
For meir informasjon, ver vennleg å ta kontakt med studierettleiar/informasjonssenter:
studierettleiar.psyfa@uib.no Tlf. 55 58 27 10